петак, 1. април 2016.

Parfait od jogurta i umaka od brusnica

Suve brusnice jako volim, jedemo ih za užinu, sa kefirom, chia semenkama granolom ali sveže ne koristim tako često, osim da napravim umak za praznike i kad ostane, šta sa njim..evo još jedne ideje kako iskoristiti preostali umak.


Sastojci:
inspiracija
250 ml gustog jogurta sa ukusom vanile
2 pune kašike umaka od brusnica
2 kašičice meda
2 kašike granole ili seriala koji jedete

Priprema:
U čašu ili manju zdelicu staviti polovinu ili trećinu jogurta ( ako nemate jogurt sa ukusom vanile koristite gusti grčki jogurt, za vas, koji ste u Kanadi, ja koristim jogurt Balkan style jer mi je blag a vi koristite onaj koji volite ) preko jogurta preliti sa malo meda, preko meda staviti preostali umak od brusnica i onda posuti sa granolom ili cerialom koji koristite.( ja moj cerial / granola pravim sama tako što kupim u prodavnici na merenje od svačega po malo; chia semenke, semenke od buče, kinoa serial, granola sa medom, ječmene semenke,zobene pahuljice, semenke konoplje,suve brusnice, suve ribizle, suve borovnice i goji bobice i sve to izmešam zajedno i obično jedem po 3 kašičice pomešanih sa kefirom za doručak )

Možete ponoviti još jedan red i završiti sa jogurtom,preliveno sa malo meda i granolom ili jesti kako se vama sviđa.

U mojim receptima ima još recepata za preostali umak od brusnica


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар