недеља, 17. април 2016.

Surimi i avokado salata

Da nije ove naših blogerskih igrica ko zna kada bih kupila ove surimi štapiće..nekada sam ih češće kupovala i jednostavno sam zaboravila za njih, do sada...

Ovaj recept šaljem kao ulaznicu Draganu, koji je domaćin za ovomesečnu igricu, "Ajme, koliko nas je" sa bloga " Miris i Ukus " i koji nam je zadao temu za ovaj mesec, surimi.


Sastojci:

250 do 300 g surimi štapića
1 veći ili 2 manja avokada
1 manja glavica ljubičastog luka
1 čen sitno iseckanog belog luka
sok od 1 do 2 limete
1 do 2 kašike sitnije sečenog korijandera ili peršuna
5-6 sitnih paradajza ( grape )
po ukusu so i biber
1 puna kašika maslinovog ili ulja od avokada

Priprema:

U veću zdelu staviti sitno iseckan ljubičasti luk i sitno iseckan beli luk, isečen na manje komade paradajz,sok od limete, sitno iseckan korijander, za vas, koji ga ne volite, može i peršun,dodati sitnije sečen surimi, maslinovo ulje ili ulje od avokada ( ako koristite ulje od avokada sipati samo pola kašike ) so i biber i sve lagano izmešati.

Avokado preseći na pola izvaditi košticu i iseći na kockice i kašičicom izvaditi iz ljuske.
Vrlo nežno promešati sa ostalim sastojcima, probati, ako je potrebno za vaš ukus, dodati još sok od limete, meni je bilo potrebno 2 limete a može i limun, ako nemate limetu.
Promešati.

Salatu možete poslužiti u ljusci od avokada sa tostiranim hlebom sa strane ili, istostirati hleb, premazati sa nekim blagim sirom ( ja sam koristila brie sir koji se maže na hleb i koji je bez one bele korice ) i sipati salatu odozgore.
Možete poslužiti i kao predjelo.


Prijatno!!!!

2 коментара:

  1. Volim i surimi i avokado a ovako spojeni su preukusni.Još u tvom aranžmanu prelepo za videti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam ljubitelj surimi štapića, mnogo više volim pravo meso od krabe, uh davim se u njemu...

      Избриши