субота, 26. фебруар 2022.

Šnicle u sosu od kiselih krastavaca

 Jednom davno sam nabasala na ovaj recept u diskusiji na Serbian Cafe-u, onda, kad ni jedna stranica za kuvanje nije bila interesantna, onda kad se nisu postavljale slike pripreme i gotovih jela i kolača, onda kada nam je samo mašta radila, onda kad se iza nika nikad nije znalo ko si..i to je ono što vam govori da sam u ovim kulinarskim web vodama odavno a ne od pre dve-tri godine kad je ovo od jednom postalo tako popularno pa sad svi pišu recepte...

Sastojci: 4 svinjske šnicle, 2 glavice crnog luka, 2-3 cena belog luka, 3-4 kisela krastavca, 1 kašika suvog začina, aleva paprika po ukusu, biber po ukusu ( ja najviše volim sveže samleveni biber), brašna za šnicle, ulje za prženje, 200 ml pavlake za kuvanje, 1 kašika seckanog peršuna

Priprema:  Izlupati šnicle i natrljati belim lukom. Uvaljati u brašno i propržiti na ulju, zatim vaditi iz šerpe, u isto ulje dodati dosta sitno seckanog crnog luka, sitno seckanog belog luka, 3-4 narendana kisela krastavčica, 1 kašiku vegete, aleve paprike, naliti vodom i dodati biber.

Sve to prodinstatti, vratiti šnicle, doliti vode da šnicle “ogreznu” i lagano krčkati dok snicle skroz ne omekšaju, a saft se ne ukuva. Na kraju dodati pavlaku i još malo ukrčkati i posuti peršunom odozgore. Ako se ne ukrčka, izvaditi šnicle a sos zajedno sa pavlakom smrviti štapnim mikserom, vratiti meso u sos i pustiti da provri.

Služiti uz pirinač, njoke, pire, pastu.

Ovo se baš, baš lako pravi, a super je. Može se napraviti dan ranije, pred služenje dodati pavlaku i zagrejati. Samo treba dovoljno ukrčkati na niskoj temperaturi (recimo na 1 od 6) oko sat vremena a može i više, zavisi od sporeta.
Prijatno!!!

4 коментара:

  1. Da, draga Pomoravka, znam da ste dugo, prvi put sam Vas '' upoznala''na Serbian Cafe i stvarno vam se divim sto jos uvek obradujete divnim receptima nas koji vas pratimo. Puno vas i vaseg supruga pozdravljaju Sneska i Filip iz Oakvilla.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj kako si me obradovala sa ovim javljanjem...odavno vas nisam videla, ima oho ho godina..puno vas pozdravljamo i nadamo se nekom susretu u Oplencu..

      Избриши
  2. Draga moja Pomoravka, evo još jednog iz dana Serbian Cafe-a. Svojevremeno sam objavljivao svoje mini blogove na Serbian Cafeu i kasnije Teslio - Chef011 :)

    Eto, družimo se ponovo, 12 godina kasnije. Onda dete, sada momak pred ženidbu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako si me obradovao tvojim javljanjem i radujem se da nas još ima sa te diskusije, koja je tada bila jedna od najboljih da bi sada pala u zaborav...Ima li neki način da te negde pratim, Instagram, FB, blog...javi se i od srca ti se zahvaljujem na tvom javljanju...želim ti srećnu ženidbu i mnogo sreće u nastupajućem braku!! Mene možeš nači na IG, FB pod istim nikom.Puno pozdrava iz daleke Kanade.

      Избриши