среда, 2. фебруар 2022.

Cinnamon raisin bread sa kuvanim testom

 Ovde to zovu hlebom, meni je to jedna od najlepših štrudli, jeste da nije ona tipična naša štrudla, ali mi je jako volimo i zaista smo uživali u njoj dok smo je jeli. Ostalo je i za sledeći dan i samo smo je kratko zagrejali i jeli sa toplim čajem a ja sa mlekom.

Sastojci za tangzhong / kuvano testo: 50 ml vode, 50 ml mleka, 20 g hlebnog brašna

Sastojci za testo:  300 do 320 g hlebnog brašna ( bread flour ) 60 g šećera, pola kašičice soli, 5 g suvog ili 10 g svežeg kvasca, 10 g mleka u prahu, 100 g toplog mleka, 30 g pavlake 35% mm, 1 i po jaje, 25 g omekšalog putera,

i još:  pola umućenog jajeta, 1 kašičica mleka, 100 g suvog grožđa, cimet po ukusu, 45 g omekšalog putera

Priprema:  U manju šerpicu sipati hladnu vodu, mleko, brašno i razmutiti da nema grudvica, kuvati na osrednjoj temperaturi dok se ne zgusne. Skloniti sa ringle, pokriti providnom folijom preko skuvanog testa i ostaviti da se ohladi na srednjoj temperaturi.

Prosejati brašno i dodati šećer i so, izmešati sve zajedno. U posebnu zdelu izmešati toplo mleko, kvasac, pavlaku i mleko u prahu i dodati vrlo malo šećera od ukupne količine. Ostavite da se kvasac podigne.

U zdelu sa brašnom dodati ohlađeno kuvano testo, jedno celo jaje i polovinu umućenog od onog drugog a ostatak ostaviti za premazivanje štrudle, i narasli kvasac i zamesiti testo. U zamešeno testo dodavati po malo omekšalog putera i svaki put dobro sjediniti puter sa testom pre nego što dodate. Mešenje testa može da potraje malo duže jer treba da dobijete testo koje se ne lepi za ruke. Pokušajte da ne dodajete previše brašna, počnite sa 300 g pa ako testo nikako da se umesi dodavati po vrlo malo samo dok ne bude meko i glatko.Oblikovati u kuglu, premazati sa vrlo malo ulja i ostaviti na toplom mestu da testo naraste.

Naraslo testo podeliti na 3 ista dela. Blago ih premesiti i ostaviti 5 minuta da se odmori. Uzeti jedan deo, rastanjiti oklagijom u pravouhaonik, premazati sa trećinom omekšalog putera, posuti cimetom onoliko koliko volite i posuti trećinom suvog grožđa. ( umesto grožđa mogu biti i suve brusnice ili šta vi već volite ) Zaviti u rolat. Tako isto uraditi i sa preostala dva dela testa. Staviti sva tri rolata jedan pored drugog i uplesti ga u pletenicu. Kalup za hleb, veličine 10cm X 32cm ili sličnih veličina, prekriti pek papirom i preneti upletenu pletenicu u kalup. Pokriti i ostaviti na toplom mestu da napuni kalup.

Ako ne želite da pletete rolate, celu količinu testa rastanjite u kocku oko pola cm debljine, premazati otopljenim puterom, posuti cimetom i suvim grožđem i zaviti kao klasičnu štrudlu. Malo je izbockajte vijuškom odozgore.

Naraslu pletenicu premazati umućenim jajetom i mlekom i peći je u prethodno zagrejanoj rerni na 175° C oko 20 do 25 minuta ili dok vam lepo ne porumeni.

Izvaditi iz kalupa sa pek papirom, skloniti papir i ostaviti da se štrudla ohladi. Iseći je na parčiće i poslužiti onako kako vi volite.

Ja sam moju mogla da pečem i malo kraće, ali sam imala fijasko u početku sa njom jer sam stavila da se peče u vruću rernu i nekim slučajem sam isključila rernu, tek nekih desetak minuta kasnije sam videla šta sam uradila, ali nekako je ispekoh...to joj nije promenilo ni malo ukus.

Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар