петак, 18. фебруар 2022.

Homemade Pretzel Dogs

Jedna vrsta bavarskog peciva sa hrenovkama. Bavarska peciva sam jednom već pravila sa šunkom i sirom i dopada mi se ta hrskavost testa, pa sam ih i ovog puta pripremila, mada oko njih ima malo više posla zbog kuvanja u vodi sa sodom bikarbonom, ali kad nam se nešto jede, nije teško.


Sastojci:  20 g svežeg ili 7 g suvog kvasca, 360 ml mlakog piva, 2 kašike meda, 485 do 500 g brašna, 1 kašičica soli, 125 ml sode bikarbone, 1 jaje, krupna so, 4 evropske hrenovke ili 8 kanadskih hot dogs

Priprema:  Zagrejati pivo ( ja sam koristila sleeman pivo sa ukusom meda ) dodati med i izmešati da se med otopi, dodati kvasac i 1 kašiku brašna, izmešati i ostaviti da se kvasac podigne.

Prosejati brašno u vanglicu, dodati so.
Dok se kvasac diže u veću šerpu sipati vodu i pustiti da provri.
Jaje umutiti viljuškom i ostaviti sa strane.

Podignut kvasac sipati u prosejano brašno i zamesiti testo ( ja ovo radim mikserom a može i ručno )
Dobro umešeno testo treba da bude glatko i meko i ne bi trebalo da se lepi za ruke.
Isipati na radnu površinu i rastanjiti testo u krug ili u veći pravougaonik.

Radnu površinu ne bi ste trebali da pobrašnite, biće vam lakše da rastanjite testo, ali, ako vam se testo puno lepi onda posuti malo gustina ispod testa.

Ja sam moje testo razvukla u krug i isekla na 16 trouglova jer sam koristila evropske hrenovke koje su tanje i duže od ovih severno američkih, i svaku sam presekla na pola.
Staviti na širi deo trougla i zaviti u kiflicu.
Po želji, testo možete razviti u pravougaonik i iseći na 8 ili 16 manjih pravougaonika i samo zaviti hrenovku u pravougaonik ili isecite trakice oko 2 do 3 cm debljine i sporalno obaviti oko hrenovki. Krajeve zalepiti za testo da se ne odmota.

Svo pripremljeno testo staviti na radnu površinu.
U provrelu vodu staviti sodu bikarbonu, ali vrlo pažljivo jer će mnogo da zapeni i pazite da se ne opečete.
Uključite rernu da se greje na 220°C
Stavljati po 3 do 4 zavijenih hrenovki u vodu i kuvati oko tridesetak sekundi.
Rešetkastom kašikom vaditi ih iz vode, kratko ih ocediti i stavljati ih na pleh, koji ste prekrili pek papirom.
Sad tako isto uraditi i sa preostalim hrenovkama.

Staviti sve prokuvane hrenovke, ali da ne dodiruju jedna drugu.
Premazati ih umućenim jajetom i posuti krupnom solju ili semenkama po vašem izboru i peći ih oko 13 minuta ( ili kraće ) dok vam lepo ne porumene.

Ohladite ih na žici i poslužite tople uz kečap, senf ili neki ljuti sos...a mogu se jesti i bez svih tih dodataka. Ja ih obično jedem sa dijon senfom, jer mi je po malo ljutkast.


Umesto piva možete da koristite, jogurt, mleko, vodu, mlaćenicu...nama su umešene sa pivom bile odlične i pivo se uopšte i ne oseti u testu.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар