четвртак, 10. март 2022.

Slani muffini od testa

 Imali smo goste prošlog vikenda i ostalo mi je pire krompira koji sam htela da iskoristim za neko pecivo, prvo sam mislila da ću napraviti hleb sa njim, ali hleba je bilo dovoljno u kući, onda hajde da napravim neko pecivo.

Ako volite kroasane, ovo testo kad se ispeče, spolja je hrskavo a unutra meko, baš kao pravi kroasani.

Sastojci za testo: 365 g brašna sa većim procentom glutena, 5 g suvog kvasca, 1 kašičica šećera, 150 g pire krompira, 120 nl vrućeg mleka, 50 g kisele pavlake, 1 kašičica soli, 1 jaje , 45 g omekšalog putera

i još: šunka, kačkavalj ( provolone ) malo mleka, semenke po izboru, malo putera

Priprema: Ako nemate preostali pire krompir, prvo skuvati krompir i napraviti pire. Ja nikad ne pravim testo sa krompirom ako nemam preostali pire, jer mi se ne kuva krompir samo za testo a vi, kako vam je volja.Instant krompir pire ne koristim, jer jednostavno nemam tu naviku.

Brašno prosejati, dodati suvi kvasac i šećer, izmešati i ostaviti sa strane.

Mleko zagrejati da je vruće, dodati so, pire krompir, ( ako koristite sveže napravljen pire onda nmleko neka ne bude prevruće, ja sam koristila pire iz frižidera i bilo mi je potrebno da mi mleko bude vruće da bih izbalansirala temperaturu hladnog pire krompira ) kiselu pavlaku i 1 jaje i umutiti sve zajedno da dobijete glatku tečnost beš grumuljica i sipajte u pripremljeno brašno. Zamesiti testo.

U zamešeno meso dodati omekšali puter i izmesiti testo dok se puter ne sjedini sa testom ( 5 do 10 minuta )

Ja sve ovo odradim ručno, vi možete velikim kuhinjskim mikserom. Tako umešeno testo je meko, ali se ne lepi za ruke. Pokriti i ostaviti da testo naraste. Ja sam moje testo ostavila preko noći u frižider da fermentiše na hladnom ( mislim da sam ranije pisala da su mi ta testa mnogo lepša ) Ako nećte da ostavljate testo preko noći u frižider, onda ostavite  bar sat vremena pred kraj jer je mnogo bolje kad je  i lakše raditi sa ovako mekanim testom kad je hladno, jer se ne lepi ni za ruke ni za radnu površinu i trebaće vam mnogo manje brašna da se testo rastanji a sa im i struktura pečenog testa će biti bolja bez nepotrebnog dodavanja brašna.

Ujutru sam testo iznela iz frižidera i dok sam ja pila kafu ostavila sam ga sobnoj temperaturi.

Podeliti testo na onoliko delova koliko vam pleh ima otvora za muffie. Ja sam ga podelila na 16 delova i svaku deo oblikovati u kuglicu, pokriti i ostaviti da se testo odmori desetak minuta. Od ovog testa ne morate da pravite ove nuffine, možete da pravite i obične kiflice. Kod mene su bile 8 obične kiflice i 8 muffin kiflice.

Svaki deo, pomoću brašna, rastanjite u što tanje možete, na gornji deo stavite nadev po vašem izboru,ja sa m koristila šunku i provolone sir, zaviti gornji deo a donji deo iseći na trakice i zaviti u kiflicu a onda svaku kiflicu zaviti u pužić. Kalup premazati uljem ili puterom i zavijeni pužić spustiti u otvor.
Tako pripremljeno pecivo prekriti providnom folijom i ostaviti na toplom mestu da testo još jednom naraste. Premazati sa malo mleka, posuti semenkama po izboru i na svaku staviti po vrlo malo putera.
Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 175°C oko 20 do 25 minuta.


Pečeno testo izvaditi iz rerne, ostaviti nekoliko minuta da se prohladi, izvaditi iz kalupa i ostaviti još malo da se ohladi i poslužiti za doručak ili večeru.


Po fotkicama možete videti koliko je testo dobro a tek ovako pečeno, je idealno...probajte pa mi javite utiske.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар