уторак, 1. март 2022.

Speltine palalčinke sa tuna salatom

 Ja sam se malo igrala sa palačinkama pa sam ih pravila u obliku damskih torbica, pravila sam ja to i pre i meni je ovako nešto idealno za švedski sto, kao hladno predjelo za goste a može jednostavno da vam bude i večera.

Sastojci za palačinke: 150 g speltino belo brašno, 1 jaje, 150 ml mleka, 150 ml kisele vode, 1 kašika ulja

Sastojci za tuna salatu: 2 konzerva tune po 150 g , 2 kašike majoneza, 1 kašika kisele pavlake, 1 do 2 štapića celera, 1 manja glavica ljubičastog luka, peršun, mirođija, so i biber po ukusu, pola kašike dijon senfa

Priprema:  Prvo napraviti smesu za palačinke. Umutiti jaja, dodati mleko, ulje i na kraju dodati speltino brašno i sjediniti sve zajedno. Ostaviti da stoji dok vi pripremate tuna salatu. Kad završite sa pravljenjem salate od tune, sipati kiselu vodu i sjediniti sve zajedno. Napraviti palačinke. Ne mogu da vam kažem koliko palačinki ćete dobiti jer sve zavisi od obima tiganja koji koristite. Ja sam pravila u manjem tiganju jer su mi damske torbice ovako lepše kad su male.

Tunu  dobro ocediti od tečnosti u kojoj je. Ljubičasti luk očistiti i sitno iseckati. Staviti u zdelu. Celer oprati i iseckati na sitne kockice i dodati luku. Tunu dodati i rastresti viljuškom, dodati majonez, kiselu pavlaku, dijon senf, so, biber, sitno iseckan peršun i mirođiju i sve sjediniti u jednu masu. Tako pripremljenu salatu staviti u frižider da odstoji da se ukusi sjedine dok vi napravite palačinke.


U sredinu palačinke staviti jednu punu kašiku salate od tune, podići stranice palačinki svuda okolo i zavezati drškicama peršuna, koje ste prethodno malo poparili sa vrelom vodom ( samo drškice ) i prelite ledenom vodom da sačuvate lepu boju. Osušite drškice da vam ne nakvase palačinke.

Poslužiti odmah a može da bude i rashlađeno. Ja ih više volim kad su sobne temerature.


Prijatno!!!



Нема коментара:

Постави коментар