петак, 11. март 2022.

Krem supa od pečuraka

 Ako volite kremaste čorbice / supe, ovo je idealno.

Sastojci:  350 g beby bella ili šampinjona, 1 manja glavica crnog luka, 2 veća krompira, 1 šargarepa, 4 čena belog luka, 2 kašike maslinovog ulja, 1 l pileće supe ili vode, nekoliko grančica timijana, 250 ml mleka, so i biber po ukusu

 i još: parčići hleba ili krotoni,mozzarella sir, peršun ili timijan

Priprema:  Očistiti pečurke koje koristite ( kod mene su šampinjoni ) i iseći na listiće. Ostaviti ih na stranu.

U šerpu sipati 1 kašiku maslinovog ulja, dodati sitno iseckan crni luk i očišćenu i na kockice isečenu šargarepu i pržiti oko 5 minuta dok luk i šargarepa ne omekšaju. Izvaditi iz šerpe i ostaviti na stranu.

Dodati u šerpu i onu drugu kašiku maslinovog ulja i staviti isečene pečurke i pržiti ih dok sva tečnost ne uvri a one blago porumene. Izvaditi i njih i ostaviti na stranu.

U šerpu dodati sitno isečen beli luk i pržiti samo da zamiriše, pazite da vam ne izgori, biće gorak. Dodati krompir, koji ste očistili, oprali i isekli na manje kockice, naliti sa 1 l pileće supe ili vode ( ako koristite vodu dodati neki suvi začin za ukus ) i kuvati oko desetak minuta ili dok krompir skoro ne omekša. Dodati ispržen luk sa šargarepom i 2/3 isprženih pečuraka i kuvati još 5 minuta. Na kraju dodati mleko i kuvati na vrlo niskoj temperaturi još minut,dva.

Skloniti sa ringle pa samleti štapnim mikserom ili staviti pola količine u blender, samleti, isipati nazad u zdelu iz koje ćete poslužiti, staviti i drugi deo te i njega samleti. Ja sam najzad danas isprobala moj novi blender Vitamix i oduševljena sam.

Ostaviti nekoliko listića od one trećine pečuraka, koje ste ostavili za dekoraciju a ostatak sipati u krem čorbu, promešati i poslužiti kako vi volite, sa krotonima ili bez. Posuti sa malo seckanog peršuna ili timijana.

Ja sam isekla male parčiće baget hleba, prelila sa malo maslinovog ulja i istostirala sam ih u rerni, posuti sa sirom po vašem ukusu i vratiti u rernu samo da se sir otopi. Staviti p dva parčeta baget hleba preko nekoliko listića pečuraka, posuti timijanom ili peršunom i poslužiti.


Prijatno!!!!



1 коментар:

  1. Vitamix je opasno korisna zverka u kuhinji. Ja ga godinama imam, i od tad ni jedan grozdic bacila nisam.
    Posebno je koristan za spremanje paradajz sosa. Ja kupim San Marzano paradjaz, i samo izvadim deo gde bila peteljka, moji preseku na pola svaki paradajz, i samo ubacim u Vita Mix i pritiscem stapom, za par minuta sve u sok pretvoreno , isipam u lonac gde cu kuhati paradajz i to je to. Gotov sok u tegle/flase sa basil ili celer, nema odvajanja kozice, kospice i gubljenja nutrijents. Dva bushels do podne gotova i u dekicama se hlade. Da vam dugo sluzi, a vidim da je u dobrim i vrednim rukama.

    ОдговориИзбриши