недеља, 6. март 2022.

Slatke palačinke sa speltinim brašnom

 Prošle nedelje sam kupila speltino brašno i već sam pravila slane palačinke sad sam htela da isprobam i slatke, ovog puta sa punjenjem od dulche de leche ili ti naše kondenzovano karamel mleko, koje sam sasvim slučakno pronašla u prodavnici.

Speltino brašno retko koristim i retko da nađem na belo speltino brašno, i ovog puta kad sam ga videla, kupih ga odmah da isprobam. Inače može se naći da se kupi online, ali ja baš ne volim da kupujem brašna online...sledeće što ću praviti biće hleb od speltinog brašna.

Sve mere su kanadskim šoljama, koja je od 250 ml zapremine, jer nisam imala novu bateriju za vagicu pa sam merila na ovaj način, i ako njih baš nešto ne volim da koristim, ali to mi je bila jedina opcija da vam napišem recept.

Sastojci: 2 veća jajeta, 1 kašika šećera, 2 kašike otopljenog i prohlađenog putera, 1 kašičica vanile, 1 kašika ruma, 1 šolja + 1 kašika speltino brašna, prstohvat soli, 1 šolja + 1 kašika mleka

punjenje po vašoj želji

Priprema:  U zdelu umutiti jaja i šećer sa kuvarskom žicom i polako dodavati rum, vanilu i otopljen i malo prohlađen puter. Dodati speltino brašno pomešano sa prstohvatom soli i polako dodavati mleko i dobro umutiti sve zajedno da nema grudvica i da testo bude glatko i retko.( kao i za sve druge palačinke ) Pokriti i ostaviti na sobnoj temperaturi nekoliko sati.

Zagrejati tiganj i premazati sa vrlo malo ulja i sipati dovoljno testa da prekrije celo dno, tako što ćete uvrtati tiganj da se testo razlije svuda po dnu tiganja. Pecite dok vam donja strana blago ne porumeni, okrenuti i peći i drugu stranu dok ne porumeni.

Ispečene palačinke stavljati jednu na drugu i kad završite sa pečenjem filovati ih po vašoj želji. Ja sam koristila kondenzovano karamel mleko ( dulche de leche ) a da ga nisam imala, koristila bih bilo koji domaći džem.

Ja obično kad napravim palačinke ne filujem ih sve odjednom, nafilujem samo onoliko koliko ćemo pojesti tada, kasnije filujem ponovo.

Prijatno!!!!



Нема коментара:

Постави коментар