уторак, 27. август 2013.

MAĐARSKI PAPRIKAŠ S ŠAMPINJONIMA

Bezmesni ručak,uz parče dobrog hleba,koji možete da spremite za 45 minuta


Sastojci:

     2-3 kašike ulja od uljane repice ili masti
     2-3 čena pasiranog belog luka
     1 glavica crnog luka
     10cm od struka praziluka
     1 crvena paprika
     2 kašike brašna
     500 ml vode
     125 ml belog vina
     1 kg šampinjona ili po vašem izboru
     1 1/2 do 2 kašike mlevene crvene paprike ( ja koristim dimljenu, vi koju imate )
     1 do 1 1/2 kašike mlevene mađarske ljute paprike
     2 kašike pirea od paradajza
     2 kašike praha supe od pečuraka iz kesice
     175 ml jogurta
      kisele pavlake za odozgore pre posluženja a i ne mora
     1-2 kašike sitno seckani peršun
     po ukusu začini; biber, so, vegeta


Priprema:

U šerpu staviti ulje ili mast, u zavisnosti šta koristite i dodati pasirani beli luk,pržiti veoma krartko,mešajući i dodati sitno isečene obe vrste luka i pržiti dok vam dobro ne omekša.

Dok se ovo prži očistiti pečurke i iseći ih na šnite,moje su bile velike i  sečene su na pola pa onda na šnite,takođe očistiti i sitno iseći crvenu papriku, ja sam stavila i jednu malu ljutu papričicu i dodati u šerpu, smanjiti temperaturu,poklopiti i pustiti da se dinsta/kuva na tihoj temperaturi, dok pečurke ne omakšaju.

U jednoj zdelici staviti brašno, obe vrste mlevene paprike,pire od paradajza,prah supe iz kesice,bibera i vegete, dodati 250 ml hladne vode i sve dobro sjedinite.
Sipati u omekšale pečurke,dodati još vode i belo vino, sve promešati,poklopiti i kuvati na tihoj temperaturi oko 20 do 25 minuta.Ako vam je paprikaš pregust, doliti još malo vode, gustina treba da bude po vašem ukusu.
U gotov paprikaš dodati jogurt,promešati, probati da li je potrebna još so i začini.
Sipati u tanjir, posuti seckanim peršunom, dodati kašiku kisele pavlake ili gustog jogurta i sa parčetom finog hleba uživati.


4 коментара:

  1. Hvala Suzy.Nama je bilo previše mesa na vikend, sad malo bez mesa...a nešto je i puno toplo ovih dana ovde pa ne moram dugo da budem u kuhinji.Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  2. Biljezim za moje bezmesne ponedjeljke; zvuci odlicno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sviđa mi se meatless mondays.Ja takođe pokušavam da meso ne jedemo dva tri puta nedeljno.Topli pozdrav.

      Избриши