петак, 30. август 2013.

RUSTIČNI TART SA PARADAJZOM I SIROM

Muž obožava paradajz, ja malo manje...ali ovaj tart me je oduševio.Za sve vas koji volite sir i paradajz.............................a paradajza ima puno po baštama,iskoristite ga.


Sastojci:


     7 tankih kora za baklavu
     75 ml maslinovog ulja
     150 do 200 g krem sira sa ukusom svežih začina i belog luka
     1 osrednja glavica sitno iseckanog crnog luka
     6 do 8 paradajz šljivara, isečen na tanje šnite
     150 g izrendana mozzarella sir
     2 kašike sitno iseckanog bosiljka
     1 kašika sitno iseckanog vlašca
     1 kašika sitno iseckanog peršuna
     2 - 3 čena pasiranog belog luka
     po ukusu so i sveže samleveni biber

Priprema:


Pre nego što počnete da pripremate tart, pripremite sve što vam je potrebno.Paradajz iseći na kolutove i odstraniti semenke ( ja sam ih odstranila sa malom kašičicom ) i staviti na kuhinjski papir da se malo ocede.
Luk iseći najsitnije što možete.
Začine sve sitno iseckajte i možete ih izmešati zajedno.
Sir izrendajte.
Na pleh staviti papir za pečenje. Uzeti jednu koru ( kod nas su to Phyllo pastry sheets ) i premazati je sa maslinovim uljem,po kori staviti krem sir, onako male sitne komadiće,sa svih strana ostavite po 3cm prazno bez sira, originalni recept je sa kozjim sirom, ja ga nisam imala, može i sa fetom, meni je krem sir sa začinima nekako bolji ), preko sira ponovo staviti koru te i nju premazati sa uljem i ponovo posuti sa sirom i tako raditi sa svih sedam kora, na sedmu koru takođe staviti krem sir.
Preko sedme kore posuti sa izrendanim mazzarella sir, preko sira posuti sitno seckan crni luk i preko luka naređati paradajz da se malo preklapaju.
 

Preko paradajza posuti sitno iseckane začinske biljkice sa belim lukom,posoliti i pobiberiti.Ivice od kora previti preko paradajza ( pogledajte sliku, ako ne razumete ).
Rernu zagrejati na 190*C i peći tart oko 30 do 35 minuta ili dok vam ivice od kora fino ne porumene.
Ohladiti i poslužiti.



Prijatno!!!!

Skoro smo obišli konzervatorijum leptira Niagara Falls,Canada...nismo mogli da ih se nagledamo, koliko ih je bilo...svuda su sletali,na nas,neke su čak morali i da skidaju sa nas pri izlasku.
Ovo svakom preporučujem da vidi,ako vas put nanese u Kanadu.









Ovaj je "sedeo" na mojoj ruci dok ga nisu skinula pri izlasku.


  

Hrane ih pomorandžama i bananama.Ovi izgledaju kao ribe, u prirodi su prelepi, kad otvore krila,unutrašnjost im je potpuno plava.














Ovaj se "prilepio" za košulju mog muža, bilo ih je još nekoliko koji su mu se "zalepili" na pantalonama.















Uživajte malo i vi u ovim izuzetno lepim leptirima...koje ja tako retko vidim u prirodi.

7 коментара:

  1. Ne bih znala šta je lepšte. Da li kolorit tarta ili ovi divni leptiri... Oduševila sam se.
    Tart izgleda predivno. Pošto paradajz volim, stavljam ovo na listu za probanje:)

    ОдговориИзбриши
  2. Nale...tart je zaista dobar, ukus paradajza, sira i svih ovih začinskih biljkca je božanstven...nećeš se pokajati.Možeš koristiti kozji sira, a ako ne voliš taj ukus, slobodno koristi neki kravlji sir.
    Mi smo bili oduševljeni sa lepotom tih leptira.. a tek kakvo cveće imaju za njih unutra...ne znaš šta je lepše,cveće ili oni. Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  3. Tart zvuči odlično, ali leptiri su me potpuno zaokupirali, prekrasni su

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si...mi smo se radovali kao mala deca dok smo ih sa uživanjem gledali...Hvala puno.

      Избриши
  4. Vidim da suprug zna što je dobro i uživa u tvojoj kuhinji, tart odličan a i posjeta je bila jako lijepa.

    ОдговориИзбриши
  5. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши