среда, 21. август 2013.

MEDITERANSKI KROMPIR

Još jedan bezmesni ručak, dobar za vas koji postite, ili kao prilog uz roštilj.


 Sastojci:


     800 g krompira
     1 patlidžan
     2 crvene paprike
     2 zelene paprike
     4 čena belog luka ( ko ne voli neka i ne stavlja )
     50 g naseckanih pinjola
     1 veća tikvica
     2 kašike pesto umaka
      po ukusu so,biber i vegetin mediteranski mix


Priprema:


Svo povrće oprati i iseći na kocke veličine zalogaja ( ja ništa od povrća ne ljuštim ali ga dobro oribam sa četkicom za povrće ) 

U veću zdelu staviti svo povrće ( ja sam stavila i jednu ljutu papričicu, očišćenu od semenki ) i seckane pinjole,posoliti,pobiberiti i staviti mediteranski mix i sve dobro sa vašim rukama izmešati. Veću vatrostalnu posudu premazati sa malo ulja i sipati svo povrće u nju i preliti sa još malo maslinovog ulja.  

Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200*C oko 20 do 25 minuta a pred kraj pečenja dodajte pesto, pažljivo promešajte i zapecite do kraja. 

Pečeni krompir poslužiti sa sezonskom salatom i uživati u ovom finom bezmesnom ručku ili večeri.  

Prijatno!!!!

10 коментара:

  1. Kod tebe svaki dan neki super obrok! Ovakav ručak mi se baš svidja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Suzyce.....kod nas je baš vruće i neda mi se da se vrtim puno po kuhinji. Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Bas mi je ovakav rucak trebao danas. Skoro sve sastojke vec imam kuci. Probacu da stavim bademe umesto pinjola...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da nećeš pogrešiti ni sa bademima.Prijatno i topli pozdrav.

      Избриши
    2. Danas sam pravila, i tri puta sipala :) Nesto lepse skoro nisam pravila. Samo, malo vise sam morala da mesam, jer je povrce brzo bilo gotovo, a krompir jos tvrd. Sledeci put bih mozda probala da malo njega propecem pa onda da dodam ostalo povrce. Sta vi mislite o tome?

      Избриши
    3. Kod nas je krompir mlad i dosta se brzo ispeče...zašto da ne? Super ti je odeja, stavi krompir prvo i tek kasnije dodaj povrće.Ja Isto ne umem da stanem sa ovim jelom. Od srca ti hvala i drago mi je da ti se dopalo. Povrće možeš dodati po tvojoj želji i ono što voliš.Topli pozdrav.

      Избриши
  3. Odličan ručak! Nama dovoljan i bez mesa...

    ОдговориИзбриши