понедељак, 26. август 2013.

RATAFIJA ILI LIKER OD RUŽA

Nisam veliki ljubitelj pića ali volim da imam i kad neko dođe da ga ponudim….evo još jednog likera u nizu.



Sastojci:
1 l lozovače ili votke
300 g latica neprskanih ruža
600 g šećera
500 ml negazirane vode s niskim sadržajem natrijuma

Priprema:
Stavite latice u staklenu teglu, prelijte ih rakijom i pustite da odstoje dva dana,povremeno mešajući.Pokušaqjte da koristite domaće, ne prskane, majske ruže.

Napravite sirup:rastopite šećer u vodi na umerenoj vatri ( ja nisam imala ovu vrstu vode koja piše u receptu pa sam koristila prokuvanu vodu ),sačekajte da provri pa kuvajte 5 minuta.

Sklonite sirup sa vatre i ostavite ga da se ohladi.

Procedite rakiju više puta,sve dok ne bude bistra,pa je dodajte sirupu i liker prespite u flašu.

Ostavite u zatvorenom mestu da odstoji 1 mesec (najbolje u podrumu u nekom kabinetu ili ostavi).

Ovako pripremljen liker vam može stajati 3 meseca.


Živeli!!!!


10 коментара:

  1. Ovo bi se meni dopalo! Bilo koje ruze, samo da su neprskane?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mirjana, koju god hoćeš ružu, samo da je mirišljava i neprskana.Što je tamnija boja ruže to će lepša boja likera biti. Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Po[to sam ljubitelj belih I zutih ruza za mene nista. Pogledacu sta ima po komsiluku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vesna, može se napraviti i od njih,jedino će boja likera biti drugačija i što je najvažnije, ruže moraju biti mirišljave i neprskane.

      Избриши
  3. Одговори
    1. Hvala Suzyce...kad majstorica za slike kaže da su lepe, onda verujem. Topli pozdrav.

      Избриши
  4. Divno zvuči... Baš bih volela probati...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miki, da si mi bliža rado bih te pozvala na degustaciju. Ako imaš ruže, probaj...nije teško da se napravi.Toplo pozdrav.

      Избриши
  5. Анониман19. јун 2017. 17:28

    Odlično, i živeli!!

    ОдговориИзбриши