четвртак, 17. октобар 2013.

" ČAŠICE" OD SLANINE PUNJENE SA JAJIMA I PRAZILUKOM

Jaja i slaninu davno nismo jeli za doručak, danas sam htela malo drugačiji doručak.......





Sastojci:

     4 jajeta
     pola struka praziluka/prase,sitno iseckan
     50 g narendanog Gruyere sira
     6 tankih šnita slanine
     po ukusu soli i bibera


Priprema:

Uključiti rernu na 175*C da vam se greje dok vi ovo spremate.
 Ja volim moju slanicu da je malo hrskava zato sam je prvo malo propržila, 4 šnite u celom komadu i 2 šnite,svaka isečena na 4 komadića (to će vam biti dno "čašice").
Ako ne želite hrskavu "čašicu" stavite slaninicu direktno u maffin kalup,2 male šnitice dole a veliku šnitu slanine obložiti uz zidove kalupa.

Sitno iseckan praziluk/prasu staviti na dno,preko slaninice.

Svako jaje razbiti u zdelicu,pa ga polako sipati preko praziluka/prase.
Ako imate još mesta gore staviti opet malo praziluka/prase.
Posoliti i pobiberiti po ukusu.



 Preko prase ili jajeta rasporediti narendani sir i staviti u zagrejanu rernu da se peče.

Peći oko 20 minuta ili dok vam se jaja ne ispeku. Mi volimo rovita/meko pečena jaja, pa sam ih pekla kraće.
Lagano proći okolo sa nožem, pa ih izvaditi kašikom i servirati sa paradajzom i prepečenim hlebom.
Po želji posuti seckanim peršunom.
 Prijatno!!!!


8 коментара: