среда, 9. октобар 2013.

JEDNO LEPO POPODNE SA PRIJATELJICOM.................


Danas neću da pišem recept,danas ću da pišem o ženi,koja mi je bila druga mama za sve ovo vreme koje sam ovde u Kanadi...jedan od mojih dragih prijatelja, koju sam upoznala drugi dan po dolasku u ovu zemlju.Ona i njen muž, koji nas je napustio u svojoj devedest i četvrtoj godini života, su bili moji prijatelji, moji roditelji,savetnici za sve ove godine provedene ovde.
Kada smo se moj suprug i ja venčali on je rekao " sad mirne duše mogu umreti,dobili smo i trećeg dobrog zeta i sve kćerke su nam udomljene"


Srećna sam da te imam...

Pre nekoliko dana smo je obišli i proveli jedno lepo posle podne sa njom.


Moj muž je uživao u "berbi" grožđa,on grožđe obožava.


Ja sam uživala u njenoj bašti.koja je još uvek puna cveća












Ima još paprika i paradajza u bašti...zeleni paradajz sam iskoristila za zimnicu.







Ljute papričice smo jeli za ručak


16 коментара:

  1. PRECIOSO REPORTAGE AMIGA!!!
    Feliz jueves :)))
    Conxita

    ОдговориИзбриши
  2. It is so kind, Zokie... I wish you and your famiy (your friend's too) all the best! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jedan dobar čovek kao prijatelj znači vise nego pregršt rodjaka: ))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno se slažem sa tobom. Mi u ovom dalekom svetu nemamo baš puno rođaka oko nas, ali zato imamo dosta dobrih prijatelja, koji mogu da računaju na nas i mi na njih.

      Избриши
  4. Baš mi je drago što ste imali jedno tako lepo zajedničko popodne.Čini se po njenom osmehu da je i ona uživala u vašoj poseti.Takvi trenuci su neprocenjivo vredni...Pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E moja Sandra, stariji ljudi su dosta usamljeni i posete njihovih najdražih im puno znači.To im se vidi na licu.

      Избриши
  5. Divan post prikazan slikama, a slika govori vise od reci. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  6. Tako me raznježio ovaj post,znam sa koliko emocije dolazi ..divan dan ste proveli,zaista je sve to neprocjenjivo..
    Veliki pozdrav draga Zorice!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nelyce moja. Ona mi je posebno draga, istih godina je kao i moja pokojna mama, samo nekoliko dana razlike i zaista je velki čovek,njen muž je bio čovek sa velikim srcem. Topli ti pozdrav šaljem.

      Избриши
  7. Lepo je od tebe što si ovaj post posvetila svojim divnim prijateljima koji su tebi i tvom suprugu bili i više od toga i verujem da ti je teško što tako dobre osobe više nema. Lepo je i što ste posetili njegovu suprugu a njoj to itekako mnogo znači. Ovaj post si upotpunila i sa predivnim cvećem...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Zoro moja. Mi, u dalekom svetu, se vežemo za ljude i koji nam puno znače...volimo ih a kad ih nema više, puno nam nedostaju. Ova draga žena je 84 godina stara, nije više kao što je nekad bila, ali je i dalje draga i jedva čeka da nas vidi. Bila nam je u poseti pre nekoliko meseci i baš nam je bilo lepo vreme provedeno sa njom.

      Избриши
  8. Divno je imati takve ljude i treba ih čuvati i njegovati!

    ОдговориИзбриши
  9. Ingrid, potpuno si u pravu...u današnje vreme teško je naći dobre i prave prijatelje.

    ОдговориИзбриши