недеља, 13. октобар 2013.

ROLAT PITA

Idealno za slavlja kao predjelo ili za vas i vaše ukućane. Pravila sam je puno puta po ovom receptu, ovog puta je prvi put pravim sa korama koje sam dobila iz Srbije i zaista je ogromna razlika..probajte ovaj rolat, nećete se pokajati.


 Sastojci:

1 pakovanje kora za pite
4 jaja
200 ml jogurta
200 ml ulja
1 kesica praška za pecivo
1 kašičica soli ili po ukusu

Fil za rolat:

200 g kisele pavlake
150 g ajvara
200 g sitno iseckane šunke


Priprema:


Uzeti pleh u kom ćete moći da stavite kore da stanu cele po dužini i širini i staviti papir za pečenje.

Umutiti jaja  u penastu smesu dodavati po malo ulja i mikserom stalno mutiti, dodati jogurt ( ja koristim gusti grčki jogurt ) i prašak za pecivo i sve umutiti.

Na pleh staviti prvu koru i politi sa dve do tri kašike umućene smese.Kašikom, ili kuhinjskom četkicom premazati preko kore i tako raditi sa svakom sledećom korom, dok imate materijala. Ja sam imala dovoljno smese za celo pakovanje kora od pola kg.
Tako namazane kore peći u prethodno zagrejanoj rerni na 185*C oko 20 do 25 minuta ili dok vam fino ne porumeni. 


 Pečene kore će vam baš lepo narasti.

Preko pečene kore staviti vlažnu kuhinjsku krpu i pažljivo zavijati u rolat. Kad  je uvijate u rolat korica koja je prva,biće sada odozgore rolata, malo će vam popucati, ali to ništa neće smetati da rolat izgleda fantastično.

Ostaviti da se tako zavijen rolat malo ohladi  ( odviti vlažnu krpu i skloniti da vam se rolat ne nakvasi previše ) a za to vreme napraviti fil .

Šunku, ili bilo koje suvo meso, po vašem izboru ( ja koristim sušenu ćureću salamu, nekako mi je najblažeg ukusa ) iseckati što sitnije možete.

Kiselu pavlaku, ajvar i šunku dobro izmešati.

Odviti rolat i premazati sa nadevom, ( nadev može biti po vašem ukusu ) ponovo zaviti,pokriti sa kuhinjskim papirom da se potpuno ohladi. 

Iseći na parčiće debljine koje vi volite i poslužiti vaše goste. Ako ćete rolat poslužiti sledećeg dana, kada se potpuno ohladi,zaviti u alu foliju i seći ga sledećeg dana. ( Kod nas je uvek pravljen onog dana kada je bio poslužen )


Prijatno i uživajte!!!!


12 коментара:

  1. It's sooo good, Zokie! :) I'm sure that it's very delicious!
    Have a wonderful day, my friend! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Uuuu, mi ne spremismo ajvar ove godine ali je baki komšinica baš puno teglica lepog ajvara dala :-). I ovo moram da isprobam, sve Vaše pite su sjajne!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tajana. Ja ga već nekoliko godina ne spremam,kupujem ovde makedonski ajvar,koji se zove "Baš Ajvar" i potpuno je isti kao domaći i to je razlog zašto ne kupujem a cena mu je izuzetno pristupačna, čak mi je jeftinije kupiti gotov nego spremati.Topli pozdrav.

      Избриши
  3. Ovakve pite su uvijek dobro došle, ja volim goste počastiti ovakvim zalogajem i uvijek bude dobro, i ova pita mi super izgleda !

    ОдговориИзбриши
  4. Rolatic izgleda fantasticno. Javiljam utiske za koji dan ! :)

    Veliki pozdrav !

    ОдговориИзбриши
  5. Isprobala sam recept u sklopu FBI rukavica! Odlično je, lako se priprema i jako je ukusno. Smanjila sam količinu ulja za 50 ml, a ostalo je sve po receptu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Radujem se da ti se dopalo...sigurna sam da nema puno razlike, drugi put ću probati kao i ti sa 50 ml ulja da vidim ima li koje razlike. Od srca ti hvala na isprobavanju ovog rolata i topli pozdrav.

      Избриши