среда, 02. октобар 2013.

ZELEN PARADAJZ U ULJU

U subotu smo bili na parastosu našem prijatelju i za stolom gde smo sedeli, jedna poznanica pita gde može da kupi zeleni paradajz...moja radoznalost nije mogla da prećuti da ne pita šta će sa njim i žena mi reče da pravi zeleni paradajz u ulju i naravno da sam je morala pitati kako to pravi...rezultat je ovde...na vama je da i vi probate.


Sastojci:


     3 kg zelenog paradajza
     500 ml vode
     1 l sirće/ocat
     3 kašike soli
     3 -4 kašike šećera
      ulje za prelivanje paradajza
     2 do 3 glavice sitno iseckanog belog luka/češnjaka


Priprema:


U dublju i širu šerpu sipati vodu,sirće, so,šećer i pustiti da provri.

Paradajz oprati i iseći na kolutove oko 1cm debljine.Birati samo zelen paradajz, onaj, koji je počeo da zri,može kasnije da se pokvari a ako i stavljate takav paradajz, pojedite ga prvo.Ja sam stavila u jednu teglu...to ćemo odmah jesti.

Stavljati isečene kolutove u provrelu vodu i kuvati samo 1 minut...vaditi sa rešetkastom kašikom i stavljati u cediljku.Uraditi tako i sa ostatkom paradajza ( nemojte da prepunite šerpu sa paradajzom nego stavljati po manje da se brže blanširaju )

Blanširani paradajz stavljati u čiste i sterilisane tegle,red paradajza red sitno iseckanog belog luka dok ne napunite tegle.

Kad ste napunili sve tegle, naliti sa uljem ( žena nije rekla koje ulje,ja sam sipala ulje od repice ) vi sipajte koje imate. Budite sigurni da je paradajz u ulju.

Zatvoriti sve tegle i ostaviti da se ohladi.Čuvati na hladnom mestu.

Trenutno je u poseti moja zaova i ona kaže da je vaše sirće mnogo kiselije od ovog koji mi koristimo ovde u Kanadi, onda stavite odnos vode i sirćeta 1:1


 Prijatno!!!!!!





6 коментара:

  1. Ovo je odlična salatica. Znam, jer nešto slično spremam i oduševljena sam. Bravo, Zoko!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zoko, probali smo i jako nam se dopalo. Baš fina salatica za zimu... http://coolinarija.blogspot.com/2013/10/probali-smo.html
      Ako link smeta, slobodno uklonite komentar, samo sam htela da Vas obavestim i prenesem utiske. Veliki pozdrav:)

      Избриши
    2. Nale...izuzetno mi je drago da se i ovaj paradajz našao u tvom špajzu...eh da sam malo bliže, navratila bih do tebe. Nema potrebe da uklonim link....neka se recepti šire i neka se posećuju i drugi blogovi,tako i tvoj jer je prepun divnih recepata koje trebamo isprobati. Grlim te i veliko hvala.

      Избриши
  2. Jako dobro zvuči i izgleda, a ja baš imam u frižideru nešto zelenog paradajza sa kojim baš i ne znam što bi pa....., mislim da sada znam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Juče smo je jeli sa prebrancem i domačim hlebom i nama je bila fantastična.Volim što mi nije puno kiselo, nego onako baš blago.

      Избриши