субота, 15. фебруар 2014.

Slatki venčići

Sliku ovih venčića sam videla na FB na stranici LifePress,recepta nije bilo. Jako su mi se dopali kako izgledaju i pravila sam ih po nekom svom receptu. 


Sastojci:

450 g univerzalnog brašna
 7 g suvog kvasca
 125 ml toplog mleka
 125 ml mlaćenice
 50 g šećera
 50 g putera
 2 blago umućena jajeta
 1 kašika pomorandžine korice
 1 kašika vanilla paste ili 1 kesica vanilinog šećera  

i još:

džem, čokolada,nutela....

Priprema:

U toplo mleko dodati malu kašičicu šećera i suvi kvasac i ostaviti sa strane da se kvasac podigne.

Prosejati brašno,dodati šećer i viljuškom umućena jaja, ( ostaviti vrlo malo da premažete peciva ) otopljen puter,mlaćenicu, vanilu, koricu pomorandže ( ja nemam domaće pomorandže,stavila sam prirodno ulje od pomorandže, oko desetak kapi ) i narasli kvasac i zamesiti testo.

Testo možete umutiti sa mikserom ili umesiti ručno i testo mora da se mesi jako dugo oko desetak minuta...u početku će testo biti lepljivo ali dok ga mesite dobićete vrlo mekano i glatko testo i ako je dobro umešeno, imaćete plihove po testu.
Premazati zdelu i testo sa malo ulja pokriti sa najlonom i ostaviti na toplom mestu da testo naraste u duplu količinu.
Dok je testo raslo, muž i ja smo otišli u šetnju


 Istresti testo na radnu površinu i premesiti testo još jedenom. Podeliti testo na koliko hoćete da imate venčića ( kod mene su venčići veći i stavila sam oko 120 g testa u svaki venčić,ako hoćete manje venčiće podelite na više delova )

Testo rastanjiti u pravouganik gore staviti džem ili nutelu ( ja sam mešala domaći džem sa čokoladom i nutelu ) a ostatak testa iseći na trakice.



Preklopiti gornju stranicu testa preko džema, malo pritisnuti prstima da se zalepi testo za testo i urolati u rolat.


Mali rolatić uviti u krug, spojiti krajeve i staviti na pleh, koji ste prekrili papirom za pečenje. Tako uraditi i sa ostalim testom.


Kad ste završili sa pravljenjem venčića pokriti ih sa najlonom i ostaviti na toplom mestu oko pola sata da ponovo naraste.
Premazati ih sa ostatkom umućenih jaja i staviti u rernu, koju ste uključili na 175*C i peći oko 25 do 30 minuta.
Pečene venčiće premazati sa malo otopljenog putera i ostaviti da se malo ohlade.
Ohlađene posuti sa prah šećerom i poslužiti sa kafom ili za doručak sa čašom mleka.
 Prijatno!!!!!

Ovde je slika, koju sam videla.
Ovi venčići se mogu praviti i slani, izostaviti šećer, vanilu i pomorandžinu koricu a filovati sa sirom, spanaćem, mevenim mesom...ma što god vam je po volji.

Recept šaljem našoj ovomesečnoj domaćici Mireli sa bloga Love Affair kao ulaznicu za blogersku igricu Ajme, koliko nas jekoja nam je ovog puta zadala temu - kvasac.:

4 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala Željka...radujem se ovom komentaru jer kad to kaže majstorica, kao što si ti, to puno znači. Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Prekrasni su mi vjenčići i super mi je tvoja izvedba nastala na osnovu slike, to mogu samo pravi majstori !

    ОдговориИзбриши