понедељак, 3. фебруар 2014.

Red Velvet palačinke

Mislim da u zadnje vreme svi mladi su ludi za ovim red velvetom...ja sam davno pravila tortu prijateljima za godišnjicu braka i od tada ništa...prošle godine su moja deca doneli red velvet cheesecake za moj rođendan,naravno da su je oni i pojeli...ove palačinke su idealne da poslužite vašim najmilijima za Valentinovo...nama su se jako dopale



Palačinke napravite po vašem receptu koji najviše volite i na kraju dodati četvrtinu kašičice crvene boje u prahu.

Recept po kom sam ja pravila palačinke je odavde


Sastojci za fil:
230 g krem sir
50 g rikota sir
1 kašičica vanile
1 kašičica ruma
1 kašika jake crne kafe
65 g prah šećera ili po ukusu

i još:
nutela
džem od jagoda,malina...


Priprema:

Napraviti palačinke ...za ovu smesu vam je potrebno 6 većih palačinki.


U veću zdelu staviti obe vrste sira, vanilu, šećer i rum i sve umutiti sa mikserom. ( ako dajete deci ove palačinke koristite vanilin šećer sa ukusom ruma umesto pravog ruma )

Uzeti pripremljenu palačinku,po sredini namazati sa kašikom džema koji vi volite ( ja sam koristila džem od kajsija, taj mi je najlepši ), preko džema naneti kremu od sira ( najbolje je napuniti kuvarsku vrećicu u koju ste prethodno stavili neki širi zvezdasti nastavak  i istisnuti fil preko džema ) preklopiti prvo jednu stranu preko a onda i onu drugu preko prve, Napraviti  prvo sve palačinke.

Staviti po dve ili tri na tanjir.

U mikrotalasnoj otopiti nutelu ( ja sam dodala i malo tečne pavlake u nutelu da mogu lakše da je istisnem ) staviti u kesicu,kojoj ćete iseći vrh i dekorisati palačinke po vašem izboru.

Uz ove palačinke možete poslužiti sveže jagode i posuti ih sa prah šećerom a i ne morate.



Prijatno!!!

P.S. Za vas,koji ne volite da koristite boje za hranu, možete da koristite sos od jagoda ili malina, nećete dobiti istu boju, ali mislim da to i nije važno.

8 коментара:

  1. Zoki, I'm in love with this idea! :)
    Your pancakes are so original, so beautiful and so tasty, I'm sure. :)
    Well done, my dear friend, and have a nice day!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you. This is great idea and very tasty crapes, Best to be served on Valentines Day. Hugs and kisses, my friend.

      Избриши
  2. Koja super ideja da palaćinkeizgledaju lepo.E Zoki ono pismo ženi u bolnicu iams i kod mene kao batin blog samo on to preradio
    Pismo ženi u banju-Pozić

    ОдговориИзбриши
  3. Red pancakes! How sweet, Zoki! :) I love the idea! Have a nice evening and lovely tomorrow :) Hugs!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you very much.Great idea for our sweet hearts for Valentine Day. Hugs, my friend and enjoy your day!!

      Избриши