понедељак, 17. август 2015.

Triple chocolate cup cakes

Čokolada, čokolada i samo čokolada....


Sastojci:
inspiracija je odavde

140 g brašna
140 ml mleka
60 g crne čokolade, sitnije iseckane
60 g otopljenog putera
50 g šećera
30 g kakaoa
1 kesica praška za pecivo
2 jaja
1 kašičica vanile ili 1 kesica
prstohvat soli
korica pomorandže ili nekoliko kapi prirodnog ulja od pomorandže

Sastojci za kremu:

140 ml slatke pavlake
120 g mlečne čokolade
mrvice od čokolade

Priprema:

Napraviti prvo kremu, može i veče pre ( ja sam je pravila sat vremena pre cup cakes i nije mi se dobro stegla, ali nisam imala vremena da je čekam, jer smo morali da idemo )
Otopiti čokoladu ( u originalnom receptu kaže crnu, ja sam koristila mlečnu, jer deca više vole nju ) na pari i dodati slatku pavlaku,sve izmešati i ostaviti nekoliko sati u frižider da se stegne ili preko noći.
Možete je umutiti a i ne morate, staviti je u špric za dekorisanje torte i ukrasiti cup cakes i posuti sa mrvicama čokolade.

Umutiti jaja sa šećerom, dodati otopljen puter, koji ste prethodno ohladili, vanilin šećer ili tečnu vanilu, koricu pomorandže,so i na kraju dodati mleko,sjediniti mikserom sve zajedno.
Brašno, kakao i prašak za pecivo prosejati sve zajedno i polako dodavati u masu od jaja i sjediniti sa žicom za mućenje.
Na kraju dodati sitnije sečenu čokoladu.


U pleh za muffine staviti korpice, i svaku napuniti 2/3.
Zagrejati rernu na 160°C sa ventilatorom i peći ih oko 20 minuta.
Ostaviti ih da se ohlade 5 minuta u kalupu, izvaditi i ostaviti na žici da se potpuno ohlade.
Hladne muffine ukrasiti sa kremom i posuti sa mrvicama čokolade.


Prijatno!!!!

2 коментара: