недеља, 23. август 2015.

Salata od krastavca i rotkvica sa aromatičnim prelivom

Nama je ova salata bila lagani ručak, jer juče smo se prejeli, a vama može da bude prilog uz neko meso ili lagana večera.


Sastojci:

1 engleski krastavac ili 2 tanja mlada krastavca
desetak manjih rotkvica
zeleni deo praziluka ( ne mora )
1 kašika sitno iseckanog peršuna

Za preliv:

150 ml kiselog mleka ili jogurta
30 ml maslinovog ulja
2 čena belog luka
po ukusu so, biber, tučena paprika

Priprema:

Krastavac oprati i ako je tanji,iseći na krugove, ako je malo veći onda preseći prvo na polovine i tek onda iseći.
Rotkvice oprati i njih iseći na krugove.
Staviti u veću zdelu.
Originalni recept nema praziluk, ja sam imala jedno parčence, koje mi je bilo žao da bacim, te sam ga sitno iseckala,posolila i rukom malo izmenjala da bi mi luk omekšao, jer taj deo je dosta tvrd,dodati u zdelu.

U manju zdelu staviti kiselo mleko,dodati ulje, pasirani beli luk,so i biber i umutiti sa žicom za mućenje i na kraju dodati sitno iseckan peršun. Probati za ukus.
Preliti preko salate,promešati i staviti u frižider na 15 minuta da se malo rashladi.

Promešati,sipati u zdelu za salatu ili u manje zdelice,pobiberiti malo sa krupno mlevenim biberom,posuti sa tučenom paprikom i poslužiti.

Prijatno!!!!

4 коментара:

  1. Mmm, I love it! It would be the perfect dinner for me! May be I would combine it with a boiled egg. :)
    Hugs, my dear Zoki, it looks so yummy! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sasvim privlacno i ukusno izgleda; savrsena za ljetno osvjezenje!

    ОдговориИзбриши
  3. Аз правя подобна салата.
    Жълтъците на сварени яйца се намачкват с киселото мляко.
    Смесват се краставици, репички и сварените белтъци.
    Става чудесно!
    Поздрави!

    ОдговориИзбриши
  4. Благодарение Dani . Има много вариации на тази тема , така че всеки път, може да бъде различен . Топлите пожелания.

    ОдговориИзбриши