среда, 26. август 2015.

Šampinjoni u sosu od belog luka i krem sira

Šampinjone obožavam i mogu ih jesti na bilo koji način.


Sastojci:

300 g šampinjona
3 do 4 čena belog luka
2 kašike maslinovog ulja
60 g krem sira
1 kašičica svežih začinskih biljčica ( peršun,bosiljak, vlašac )
po ukusu so i biber

Priprema:

Kad kupujete šampinjone, birajte da su vam svi iste veličine, najbolje manje...ja sam moje kupila već zapakovane i neki su bili veći.
Očistiti šampinjone ( nekad sam ih čistila sa mokrim kuhinjskim papirom,ali sam počela da ih perem, znam da su na taj način čistiji ) odseći im drškice i osušiti ih od viška vode.
Beli luk očistiti i sitnije iseckati.

U dublji tiganj sipati ulje i zagrejati na osrednjoj temperaturi dodati šampinjone i sitnije seckan beli luk i pržiti i mešati dok šampinjoni ne ispuste svoju tečnost, ako se desi da šampinjoni ne ispuste svoju tečnost dodati oko 50 ml temeljca ili mleka a može i voda,skloniti sa ringle i dodati krem sir, koji ste isekli na kockice, vratite na ringlu i mešajte dok vam se krem sir ne sjedini sa tečnošću koja je u tiganju.
( sklanjamo sa ringle da se sir ne bi zgrudvao )

Posoliti i pobiberiti po ukusu i na kraju dodati sitno iseckane sveže začinske biljkice.
Poslužiti toplo.


Kod nas je posluženo sa piletinom pečenom u rerni.

Prijatno!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар