субота, 22. август 2015.

Koktel od piva i višanja

Kod nas, a znam da je bilo još i gore kod vas, su bile tropske vrućine ovih dana i gledali smo na svaki mogući način da se rashladimo što više možemo. Neko pije tople napitke,neko hladne i svako pije ono što voli...ja volim da popijem tople i hladne kafe ali i po neki hladan koktel...ovo sam napravila za nas na moj rođendan jer i tog dana je bila užasno toplo.


Sastojci:
1 flaša piva ( moja je od 355ml )
50 g smrznutih višanja ili trešanja
sok od 1 do 2 limete
nekoliko grančica majčine dušice

Priprema:
Iscediti limetu u neku staklenu teglu, dodati majčinu dušicu i izmeljati sa tučkom od avana, samo da majčina dušica ispusti svoje ulje.
Procediti sve to, baciti majčinu dušicu i u taj sok dodati smrznute ili sveže višnje / trešnje, koje ste prethodno odledili, zajedno sa svim sokovima koje su ispustile i tim istim tučkom dobro izmeljati da ispuste maksimalno sok iz njih.
Ovo više važi za sveže višnje / trešnje. ( ja sam koristila sveže trešnje )

Čaše možete staviti u frižider da se ohlade a i ne morate.
U svaku čašu ( ova količina je dovoljna za dve osobe ) sipati sok i višnje / trešnje, naliti sa pivom. ( ja sam koristila pivo sa ukusom meda a najbolje je neko pivo sa ukusom voća, Belgijanci ga imaju )
Dodati po želji još kocklice leda, ukrasiti sa grančicama majčine dušice i svežim trešnjama i poslužiti hladno.


Ja sam pravila već nekoliko puta, jednom sa pivom, drugi put sa penušavim vinom ( za moj rođendan ) i bilo je odlično uz desert.

Prijatno!!!!!

2 коментара:

  1. It sounds so strange to me! :) But... I love the piece of the cheesecake I see. :)
    Hugs and kisses, my dear Zoki!

    ОдговориИзбриши
  2. Gery, it taste very nice for change...I made with beer and champagne and taste great when is hot day. Thank you, my dear friend and have a great weekend.Hugs:)))

    ОдговориИзбриши