субота, 1. јун 2013.

Limunada od trešanja

Idealna hladilica za ove tople dane,ako volite trešnje,volećete i ovu limunadu




Sastojci:


     400 g očišćenih trešanja
     100 g meda
     100 ml vode
     2 limuna
     1 -1.5 l mineralne gazirane vode
      limun i trešnje za dekoraciju
      led

Priprema:

Oprati i očistiti trešnje ( po ukusu mogu i višnje ) i iseckati ih na sitnije komade. U manju šerpicu staviti 100 ml obične vode,limunovu koricu,dodati iseckane trešnje i pustiti da provri,kad provri, smanjiti temperaturu i kuvati još 5 do 8 minuta.
Procediti kroz cediljku i ostaviti da se potpuno ohladi.




Pre nego što se potpunio ohladi, u mlaku tečnost sipati med i mešati dok se ne otopi. Sipati u bokal, iscediti limunove, ( prvo probajte kad iscedite prvi limun, jer puno zavisi od slatkoće trešanja da li će vam biti potreban i drugi limun ), sipati hladnu gaziranu mineralnu vodu, dodati kriške limuna i trešnje,promešati i dodati kockice leda.



Poslužiti hladno.

Živeli!!!!!

Moram da se pohvalim, posle 6 godina čekanja, prvi put mi cveta žuti božur...ja sam oduševljena njegovim izgledom.



14 коментара:

  1. It's definitely wonderful. Very nice pictures, Zokie! =)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gery, if you have cherries, try this lemonade it is very nice and tasty.Thanks a lot.

      Избриши
  2. Zaista neobična limunada, sviđa mi se što se umesto šećera dodaje med, tako da je pored dobrog ukusa i izgleda, svakako i zdrava. Ja imam bele božure, već su precvetali, moja komšinica ima crvene a ove žute sam ređe viđala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas obični božuri nisu još procvetali, a ovi drvenasti jesu....ovaj moj je vrsta drvenastog božura.Mi u bašti imamo 5 grma božura, ovaj za sa sada jedini koji je procvetao a jedan i nema pupoljaka, jer smo ga presadili prošle godine u nezgodno vreme ( dobila ga od prijateljice kad se selila iz jedne kuće u drugu i presađen u proleće, oni se obično presađuju u jesen ).
      Puno toplih pozdrava za tebe.

      Избриши
  3. Mmmm, odlican napitak, jos da te vrucine dodju i u ove krajeve.Uh, bas ste se nacekali za taj bozur, ja ih nikada nisam videla uzivo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mi smo imali celu nedelju jako toplu, sad nam dolazi malo osveženje, ali nije hladno,što je čudno za ove predele da ima bolju klimu od vas. Topli pozdrav

      Избриши
  4. Muy muy original, tiene que estar muy buena, haber si por aquí llega el calorcito y probamos. Feliz domingo

    ОдговориИзбриши
  5. Looks good for summer :-)

    iliannas.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Mislim da bi odlično bilo i sa jagodama ili malinama,

    ОдговориИзбриши