субота, 29. јун 2013.

PALAČINKE SA MALINAMA

Palačinke na američki način su veoma popularne i u Kanadi.....mogu se praviti sa voćem ili bez...sa voćem se najčešće jedu sa prelivom od javorovog sirupa ili agavinim sirupom, a palačinke, bez ikakvih dodataka, se jedu sa slaninom,kobasicom, jajima....tu verziju još nisam isprobala....što ne znači,da neću........


Sastojci:

 300 g brašna
 1/2 kašičice soli
 1/2 kašičice praška za pecivo
 1/2 kašičice sode bikarbone
 2 jajeta
 125 ml mlaćenice (butter milk) ili jogurta
 250 ml mleka
 1 kašičica tečne vaniline esencije
 150 g malina
 3 kašike putera/ulja 


Priprema:

U veću činiju izmešati jaja sa mlekom i tečnim jogurtom i dodati 1 kašiku otopljenog putera/ulja i tečnu vanilinu esenciju.( u mojim receptima ovde, možete naći kako da je napravite sami ).

U manju činiju, dobro izmešato brasno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu, pa polako dodavati suve sastojke u tečne. 

 Nežno sve promešati da vam smesa bude mokra pa polako dodajte maline. 

Zagrejati na tihoj temperaturi tiganj sa malo putera/ulja pa sipati smesu u tiganj i pržiti ih po dva-tri minuta na jednoj strani.Okrenuti ih pažljivo pa pržiti još nekoliko minuta. Pazite da ih ne pregorite.

Ako hoćete da vam palačinke budu tanje onda dodajte još 50 do 75 ml jogurta. Ja sam pekla da budu deblje.
Od ove smese izađe oko desetak manjih palačinki.

Prijatno!!!!

 Ovaj recept prijavljujem za igrucu " ajme,koliko nas je " i čestitam našim novim domaćinima sa bloga  Foozdraje koji su nam zadali temu za mesec jun, šumsko voće.

4 коментара:

  1. Yummy, yummy... That's all I can say now. :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Zoko kao da smo se dogovarale o prilozima .Ja sam upravo napravila prilog o palacinakama sa vocem i orasima.
    Moje palacinke su bile jako ukusne a uz sledecu kafu pravim i tvoje da probam super mi izgledaju .
    Probaj moj recept pa mi javi kakao su ti se svidjele .
    Veliki pozdrav Gaga

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti Gaga,puno..sad ću da odem i da pogledam i tvoj recept, pa kad ga isprobam javiću ti utiske.Mi ove palačinke obožavamo, ali ih ne pravim tako često....Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши