петак, 21. јун 2013.

Souffle sa tresnjama

Poslužiti ga mlakog sa kuglom sladoleda ili direktno iz posudice. 



Sastojci:


     200 ml tečne pavlake
     1/2 mahuna vanile izgrebati semenke
     100 ml punomasnog mleka
     3  jajeta
     50 g najsitnijeg šećera (super fini šećer)
     70 g prosejanog brašna
     1 kašika likera od pomorandže (Grand Marnier)
     po želji trešanja, možete ih očistiti od košpica a i ne morate
     po želji prah šećer, za posuti

 
Priprema:


Zagrejati rernu na 180*C  

Polako zagrevati tečnu pavlaku sa semenkama vanile (koje ste skinuli sa mahune vanile ), zajedno  sa vanilinom mahunom, ako nemate mahunu vanile, sipajte 1 kašičicu tečne vanile esencije/ekstrakta.Nemojte da vam pavlaka provri samo da postigne stvaranje onih mehurića oko ivice šerpe. Skloniti i dodati 100 ml mleka. Promešati, izvaditi mahunu od vanile i ostaviti da se ohladi. 

Sa žicom za mućenje umutiti jaja sa šećerom i prosejanim brašnom i dodati ohladjenu pavlaku, promešati žicom pa dodati 1 kašiku likera i još jednom promešati. 

U 4 posudice za souffle, (remekin posudice), stavite na dno po 5-6 trešanja ( ja sam moje očistila od košpica),sipati smesu od jaja i pavlake, ja ih nisam punila do vrha samo do one linije pa sam imala za 5 posudica a vi ako hoćete, napunite ih do vrha.Nisam bila sigurna da mi ne iscuri sve napolje. 

Staviti ih na pleh za pečenje pa u rernu/pećnicu i peći oko 30 do 40 minuta, dotle dok vam ne postanu zlatno braon a kad zabodete nož u sredinu da vam bude čist, onda su vam gotove. 

Posuti ih prah šećerom i poslužiti mlake ili sobne temperature.

Prijatno!!!!!!

6 коментара:

  1. Ove godine nemam puno trešanja na drvetu,taman malo za posladiti se,tako da kolača od njih neće biti,ali ova poslastica mi se baš dopada:)

    ОдговориИзбриши
  2. Nelyce moja, kod nas su tek počele da rumene..juče gledam kompijinu trešnju,puna ko čičak a ptice samo mlate po njima, tako da ćemo ipak morati u trgovinu po njih. Topli pozdrav, mila moja.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja bih umesto trešanja koristila višnje, nekako ih više volim u receptima, inače recept je super...

    ОдговориИзбриши
  4. Zoro moja, može i višnje, zašto da ne...u Kanadi je malo teže naći višnje a kad ih nađeš skupe su,oho ho zato su dobre i trešnje.Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  5. Me ha encantado la receta, hay que aprovechar esta riquísima fruta de temporada. Feliz fin de semana.

    ОдговориИзбриши
  6. Thank you Mercedes...cherries are my favorite fruit. In Canada they are not ripe yet, but soon it will be.Have a wonderful day.

    ОдговориИзбриши