среда, 13. новембар 2013.

LIKER OD KAFE

Praznici su nam na pragu, zašto ne bi napravili poklone i sami, u našoj kuhinji. Lepu flašu napuniti sa ovim likerom i pokloniti domaćinima ili uživajte vi u njemu.



 Sastojci:

    1 l vode
     400 g šećera
     375 g braon šećera
     30 g mlevene kafe za espresso
     750 ml vodke ( rakije )
     2 mahune vanile
     100 ml nekog čokoladnog likera


Priprema:

U šerpu, sa debljim dnom, staviti oba šećera,kafu i vodu i pustiti da provri,smanjiti temperaturu na veoma nisku i tiho kuvati ,dok ne dobijete sirupastu smesu,otprilike oko sat vremena.Povremeno promešajte, na kraju trebate imati polovinu od originalne tečnosti.

Skloniti sa vatre i ohladiti. Dodati vodku, ( ja koristim votku, umesto rakije jer mi nema nikakav miris ) vanilu,koju ste rasekli na pola i čokoladni liker ( ja sam koristila Mozart čokoladni liker).
Sipati sve u jednu veću teglu.



Ostaviti teglu u hladnoj i mračnoj prostoriji ( ja držim oba likera u garaži u kabinetu) i promešati jednom do dva puta nedeljno. ( Na slici je priprema likera od brusnica i kafe )
Ostaviti da stoji 3 do 4 nedelje.


 
Posle tog vremena, izvaditi mahune vanile,sipati u ukrasne flaše i pokloniti ili uživati u likeru.
U originalnom receptu ne kaže da se procedi, vi,ako želite, procedite kroz neki filter za kafu.


 
 


4 коментара:

  1. Ovaj liker mi super zvuči, često u nešto želim staviti liker od kave pa ga nemam , a oni kupovni mi nisu baš najdraži. Sada mogu pripremiti svoj, hvala ti za recept !

    ОдговориИзбриши
  2. Molim i zadovoljstvo jemoje a ti, kad ga napraviš, uživaj u njemu.

    ОдговориИзбриши
  3. Uuu, znam nekog ko je lud za likerom od kafe, tako da ću ovo prvom prilikom pripremiti na dar:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas se popio, ali je trebalo vremena da se popije...Biće lep poklon onome kome ga pripremiš.

      Избриши