субота, 22. новембар 2014.

Sutlijaš sa karamelizovanom bundevom

Imala sam još malo preostalog pirea od bundeve i dobro mi je došao za ovu poslasticu.



Sastojci:

250 g muškatna tikva
1 puna kašika braon šećera
1/4 kašičice začina za pite od bundeve
1 l mleka
175 g kočanskog pirinča
100 g pire od bundeve
75 g šećera
1 kesica vanilinog šećera
pola kašičice začina za pite od bundeve

i još:

javorov sirup, cimet

Priprema:

Bundevu očistiti, iseći na sitnije kockice, dodati braon šećer i začin za pite od bundeve ( ja sam zaboravila ),sve izmešati i staviti na pleh,koji ste prekrili papirom za pečenje i peći, u prethodno zagrejanoj rerni, na 190*C,oko 20 minuta, ili dok vam bundeva ne omekša. Povremeno promešati.
Ispečenu bundevu ostaviti da se ohladi.


Staviti mleko,pire od bundeve,začin za pite od bundeve, vanilin šećer i šećer da se kuva i kad mleko počne da vri, dodati pirinač, smanjiti temperaturu i kuvati, povremeno mešajući dok pirinač potpuno ne omekša i cela smesa se ne zgusne.

Skuvani sutlijaš sipati u zdelice, preko staviti karamelizovanu bundevu, po želji posuti cimetom ili javorovim sirupom i poslužiti toplo ili hladno, po vašem izboru.

Prijatno!!!!!!

2 коментара:

  1. Mmmm koja odlična ideja i kako dobro izgleda. Volim sutlijaš i sve kombinacije su mi drage, ali ovu sa bundevom nisam još vidjela niti probala, bilježim !

    ОдговориИзбриши