понедељак, 24. новембар 2014.

Keksići od ovsa sa brusnicom i orahom

Ne pamtim kad sam zadnji put pravila ovakvu vrstu keksića, mora da je to bilo dok su mi deca još bila mala, jer oni su voleli ovu vrstu keksića, koje bi obično pojeli za užinu posle dolaska iz škole, dok večera ne bude gotova...do danas, kad je chefica zadala zadatak...keksići.


Sastojci:

350 g brašna
1 kesica ili 16 g praška za pecivo
1 1/2 kašičica sode bikarbone
1 kašičica cimeta
po prstohvat soli,klinčića i muškatnog oraha
380 g ovsa
240 g omekšalog putera
200 g braon šećera
50 g belog šećera
2 velika jajeta
2 kašičice vanile ili 2 kesice vanilinog šećera
75 g kokosovog brašna
100 g pečenog i krupnije seckanih oraha
100 g seckanih suvih brusnica

Priprema:

Zagrejati rernu na 190*C.
Podmazati hladnim puterom ili prekriti pek papirom dva pleha.

U veću zdelu staviti brašno,sodu bikarbonu,šačine i so i dodati ovas i sve zajedno izmešati.
U drugu,veću zdelu, umutiti puter i oba šećera dok ne postane penasto i onda dodati,jedno po jedno jaje i svaki put dobro umutiti, dodati vanilu.
Smanjiti brzinu miksera i dodati suve sastojke samo da se sjedine.
Na kraju dodati kokos,orahe i brusnice ( ili suvo voće po vašem izboru ) i sve sjediniti zajedno.

Kašikom za sladoled vaditi smesu iz posude i stavljati na postavljen pleh, malo spljeskati odozgore i ostaviti razmak između kuglica oko 4 - 5cm
Peći oko 12 do 14 minuta ili dok vam fino ne porumene.
Ostaviti ih u plehu da se prohlade oko 5 min uta, izvaditi ih iz pleha i staviti na žicu da se potpuno ohlade.

Ohlađene keksiće čuvati na hladnom u hermetičko zatvorenoj kutiji. ( ja sam pravila od polovine sastojaka )
Poslužiti uz kafu, čaj ili sa čašom hladnog mleka.


Prijatno!!!!

6 коментара:

  1. Ovakvi keksići su uvek savršen izbor, najviše iz razloga što mogu dugo da stoje. U poslednje vreme im pribegavam, pa imam uvek neku količnu nečega domaćeg za iznenadne situacije. Hvala za recept!;)

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da su ti se dopali...ja ih obično imam jer muž voli da pojede nešto ujutru pre kafice ili uz kaficu.Ja seretko setim za njih više volim nešto slano. Hvala ti, draga Sandra.

    ОдговориИзбриши
  3. Чудесни бисквити, Зори. Прекрасно предложение за празниците!

    ОдговориИзбриши
  4. Thank you, my dear Yoli. Have a great day!!!! Hugs:)))

    ОдговориИзбриши
  5. Izvrsni keksići, ja baš volim obavke, najviše kroz jutro uz šalicu čaja. Baš si ih lijepo napravila i prezentirala !

    ОдговориИзбриши
  6. Ovakvu vrstu keksića retko pravim, jer moj muž ne može da se zaustavi. Hvala ti puno.

    ОдговориИзбриши