среда, 31. октобар 2012.

Rolat od dimljenog lososa i krem-sira s pistaćima

Prelep rolat koji možete poslužiti vašim gostima za predjelo ili “lakši” ručak uz dodatak crnog luka i nekih finih krakera.



Sastojci:

400 g dimljenog lososa isečenog na šnite
300 g krem sira
50 g pistaća
1 veza vlašca
1 veza bosiljka ili 1 ravna kašika suvog
2 kašike maslinovog ulja
po ukusu soli i sveže mlevenog bibera

Priprema:

Bosiljak i vlašac oprati, osušiti ga kuhinjskim papirom, pa ga sitno naseckati.

U činiju staviti krem sira,naseckane začinske biljke,maslinovo ulje i biber i sve dobro sjediniti. Probati pa po potrebi dodati soli ( ja nisam dodavala so, dimljen losos mi je dovoljno slan).

Na providnu foliju naređati losos, da malo, jedno parče preklapa drugo, da biste dobili jednu veliku šnitu.

Premazati je pripremljenim filom, posuti naseckanim pistaćima, ali ostavite prazan deo oko dva cm pri kraju šnite od lososa, jer prilikom motanja fil vam može izaći preko ivica lososa.

Pomoću folije urolati losos u rolat, pa ostatke folije sa desne i leve strane umotati kao kobasicu pri kraju, da bi vam se rolat lepo oblikovao.

Ostaviti u frižider do služenja.

Po želji rolat možete ukrasiti seckanim pistaćima,bosiljkom i crvenim lukom.

Originalni recept je bio sa svežim lososom, meni se ta ideja nije dopala, ne volim da jedem svežu ribu, zato sam ga zamenila sa dimljenim.

Takođe sam zamenila pistaće sa prepečenim dulečnim semenkama,jer ih trenutno nisam imala u kući.



Prijatno!!!!

  Volim ove igrice,koje je započela Maja. Domaćica za ovaj mesec je  Ivana,sa bloga So i Biber, koja je izabrala ribu kao namirnicu.


Нема коментара:

Постави коментар