четвртак, 18. октобар 2012.

Prženice





   Sastojci:

5 jaja
12 parčadi bajatog hleba,oko 1.5 cm debljine
125 ml tečne slatke pavlake
50 ml mleka
1 kašika vaniline esencije ili vanilla paste
5-6 kapi pomorandžinog ulja ili 1 kašika naribane korice od pomorandže
nekoliko kapi ulja za prženje
po želji sitnog (caster) šećera pomešanog sa malo cimeta

     Priprema:
  
U dublju i širu posudu umutiti sa žicom jaja, dodati mleko,pavlaku, kapi ulja od pomorandže ili naribanu koricu i vanilu i sve sjediniti.

 Hleb iseći na kriške oko 1 do 1.5cm debljine.

 U teflonski tiganj staviti nekoliko kapi ulja i pustiti da se zagreje na osrednjoj prema nižoj temperaturi.
 Svako parče hleba utopiti sa jedne i druge strane i staviti u tiganj da se prži oko 2 do 3 minute ili dok vam fino ne porumeni.

 Ja sam samo za prvih tri parčeta stavila nekoliko kapi ulja, posle toga više nisam stavljala ulje, vi radite kako je najbolje za vas.

Na plići tanjir sipati šećer i svako isprženo parče uvaljati u šećer.
Po želji, ne morate staviti u šećer, poslužiti ih sa nekim voćnim prelivom ili sirupom uz čašu mleka.



Originalni recept je odavde 

    Prijatno!!!!

Ovaj recept prijavljujem za igricu "ajme, koliko nas je",čestitam našoj novoj domaćici Neveni sa bloga " Hleb i lale",koja nam je zadala novu namirnicu za mesec maj,hleb

2 коментара:

  1. Pa ja ne mogu da verujem da ste konačno započeli sa blogovanjem!!! Mnogo sam srećna, jer mnoge Vaše recepte koristim i baš sam se pitala da li ćete osnovati blog, jer sam do sada svaki čas skakutala do Coolinarike.
    Veliki pozdrav iz Beograda,
    Tanja
    http://kuhinjazaposlenezene.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala draga moja Tanja na rečima dobrodošlice i što si moj prvi pratioc.Ne znam ni ja sama šta sam čekala tako dugo sa otvaranjem bloga,sad sam zaista srećna da sam najzad ovde sa svima vama.Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши