петак, 26. октобар 2012.

Pita od lisnatog testa i kopriva


Jela mi se neka brza i fina pita, ali ne slatka.Juče kupismo sveže lisnato testo iz pekare,i evo ideje……

Ovaj recept šaljem Ingrid za ovomesečnu blogersku igricu " Ajme, koliko nas je " sa bloga "Prekratak dan",koja nam je zadala temu za ovaj mesec, samoniklo jestivo bilje.

 

Sastojci:
   Za kore:
500 g lisnatog testa
500 g ocedjenih kopriva ili spanaća
250 g belog kravljeg sira
1 kašika prezli
1 jaje + 1 belanac

    Za premazati testo:

1 žumance
2 kašike mleka

    Za posuti preko:

po želji mak, susam, crni susam

Priprema:
Koprive ili spanać, dobro oprati pa ih obariti u slanoj vrijućoj vodi oko 5-6 minuta, procediti, ostaviti  da se malo prohladi, pa ih dobro ocediti prvo rukama a onda staviti nekoliko kuhinjskih papira pa zaviti oceđene koprive ili spanać, pa ih još dobro ocediti pomoću njih.

Ja sam imala u zamrzivaču koprive,zato sam ih koristila, inače da ih nisam imala, koristila bih spanać.

U posudu staviti oceđene koprive/spanać, dodati celo jaje i belanac,izmrvljen feta sira i kašiku prezli i sve dobro sjediniti. Ja ne dodajem so jer mi je sir dovoljno slan.

Lisnato testo razvaljati, ja ga kupim sveže iz pekare i već je razvaljano.

Iseći ga na šnite 5cm široke, po celoj dužini, pa staviti smesu od kopriva tokom cele dužine, po sredini.

Prebaciti jedan kraj testa preko drugog, sastaviti ih zajedno, pa polako prebaciti jufku u podmazanu tepsiju.



Naređati tako i ostale napunjene kore, premazati umućenim žumancetom i mlekom, posuti susanmom, makom, lanom….i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200*C oko 25  minuta, ili dok vam fino ne porumeni.



Gotovu pitu ostaviti da se prohladi, pa je poslužiti uz jogurt ili kiselo mleko, a po želji može i čaša piva.




Ideja za recept je odavde

     Prijatno!!!!


Нема коментара:

Постави коментар