среда, 24. октобар 2012.

Buhtle 2


Kajsije su moje omiljeno voće, kad sam videla ovaj recept,oduševila sam se izgledom, i ako ih nisam probala, znala sam po sastavu, da su najlepše buhtle koje sam ikada do sada probala.


   

                                                                                                                                                             
          Sastojci za testo:

450 g brašna + jedna do dve kašike
70 g + jedna kašičica šećera
10 g suvog kvasca
250 ml toplog mleka
75 g putera
1 jaje
8 g vanilinog šećera ili 2 kašike vanilinog ekstrakta
1 limun, nastrugana korica ili 6 kapi limunovog ulja
prstohvat soli

         Za punjenje:

150 g mekih suvih kajsija ( meni je bilo 15 suvih kajsija)
1 kašika domaćeg džema od kajsija
prstohvat cimeta

         Za premazati testo:

25 g otopljenog putera
50 ml mleka
1 kašika šećera
po potrebi prah šećer za posipanje

        Priprema:

U 100 ml  toplog mleka rastopiti kvasac i kašiku šećera i ostaviti na toplom mestu da naraste.

U posudi u kojoj ćete mesiti, staviti brašno, šećer,prstohvat soli, otopljeni puter,vanilin šećer,koricu od limuna ili, ako koristite prirodno ulje, kao ja, umućeno jaje i ostatak toplog mleka. Sve to zamesiti pa prebaciti na pobrašnjenu radnu površinu i umesiti meko i elastično testo,oko desetak minuta, sa malim dodavanjem brašna.

Oblikovati u loptu, premazati sa malo ulja, pokriti sa providnom folijom i ostaviti na toplom mestu da raste, oko pola sata, u zavisnosti od toplote vaše prostorije.

Suve kajsije sitno naseckati dodati kašiku džema i prstohvat cimeta ( ja sam cimet izostavila) i sve dobro promešati.


Naraslo testo, premesiti, pa podeliti na 15 loptica, ja sam opet svaku lopticu merila, tako da su mi sve bile iste, oko 65 gr svaka jedna.

Malo ih rastanjiti pa na sredinu staviti po 1 kašičicu smese od suvih kajsija, lepo ih zatvoriti sa svih strana i ređati ih u kalup veličine 28cm,koji ste postavili sa papirom za pečenje. Svaku buhtlicu malo premazati puterom sa vašim prstima.


Pokriti ih providnom folijom pa ih ostaviti oko pola sata da vam narastu.

Narasle buhtle premazati smesom od otopljenog putera, mleka i kašike šećera, koje ste prethodno zagrejali, malo ohladiti pre premazivanja.


Peći u prethodno zagrajanoj rerni na 175*C oko 30 minuta ili dok vam fino ne porumene.

Pečene buhtle pokriti sa čistom kuhinjskom krpom, ostaviti ih oko 5 minuta, izvaditi iz kalupa pa ih ostaviti na žici, da se totalno ohlade i dalje pokrivene.

Prohlađene posuti prah šećerom i posližiti.




Originalni recept je odavde



Prijatno!!!!!

2 коментара:

  1. Ovo su zaista savršene buhtle i svima bih preporučila da ih probaju :) Nisam im mogla odoleti, udavila sam se u njima !!! Veliki sam ljubitelj peciva, a Vaši recepti su baš po mom ukusu i iako sam početnik u kuvanju, uvek mi uspeju :) Veliki pozdrav za Vas Zorice :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Julijana, jako me raduje da su ti se buhtle dopale i da su ti uspele. Zaista se trudim da detaljno objasnim recepte, baš zbog početnika u kuhinji, jer i ti mladi ljudi trebaju negde naučiti. Od srca ti hvala i topli pozdrav.

      Избриши