петак, 26. октобар 2012.

Kuglof


Ovakvu vrstu kolača voli moj muž, a idealno je sa šoljom kafe ili mleka


   Suvi sastojci:
 
265 g prosejanog brašna
10 g praška za pecivo
2 – 3 g soli

    Mokri sastojci:

250 ml gustog grčkog jogurta
85 ml maslinovog ulja
200 g šećera ( po želji možete i smanjiti )
naribana korica od 1 limete
65 ml soka od limete
2 jajeta
1 kašika vaniline esencije ili vanilla paste

Priprema:

Uključiti rernu na 180*C

Podmazati pleh za tortu prečnika 22 cm ( ja sam koristila manji kuglof kalup ) uljem ili sprejom za pečenje.

U veću zdelu za mešenje umutiti jaja sa žicom za mućenje,dodati ulje i šećer i malo umutiti žicom i na kraju dodati sve ostale sastojke  i pola naribane korice od limete i sjediniti.

U drugu zdelu staviti brašno,prašak za pecivo i soli i sve to promešati, dodati umućena jaja i sa varjačom sve sjediniti, ali nemojte previše da mešate smesu, samo dotle dok su vam se mokri sastojci sjedinili sa suvim.
( ja sam po vrhu pobacala 250 g trešanja, u originalnom receptu voće se nije stavljalo )

Isipati u pripremljen kalup i peći oko 45 do 50 minuta, odozgore treba da dobije lepu braonkastu bojicu.

Proveriti sa štapićem za ražnjice da li je kolač pečen.

Ohladiti u kalupu desetak minuta i onda preokrenuti na žicu da se potpuno ohladi.

Ohlađen kolač posuti prah šećerom i jednom kašikom rendane korice koju ste utrljali sa dve kašike šećera ( ja sam koristila koricu limuna i sok i stavila sam celu naribanu koricu u testo ).



Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар