четвртак, 18. октобар 2012.

Punjeni paradajz

Ako volite paradajz, koliko moj muž, volećete i ovaj ručak



Sastojci:

8 paradajza
400 g mlevenog mesa
150 g pirinča
2 osrednje šargarepe
2 glavice sitno seckanog crnog luka
5-6 čena pasiranog belog luka
po ukusu biber,mlevena paprika so, vegeta,bosiljak, peršun, celerov list

    Sastojci za sos:

1 kašika brašna
200 ml kuvanog paradajza
200 ml vode
po ukusu začini

Priprema:

Paradajz oprati i odseći  gornji deo a sredinu iz paradajza pažljivo izvaditi i iseckati.
U dublji tiganj sipati ulje i dodati sitno sečen crni luk i pasirani beli luk i ispržiti, dodati rendanu šargarepu, malo propržiti i dodati opran pirinač ( ja koristim kinou umesto pirinča )propržiti kratko i na kraju dodati mleveno meso i sve to izdinstati dok vam voda iz mesa ne uvri.

Dodati začine po vašem ukusu,kašičicu crvene mlevene paprike,seckano lišće celera i peršuna i sve to dobro sjediniti.
Napuniti sa smesom izdubljen paradajz i poklopiti ga sa odsečenim vrhom.
Naređati napunjen paradajz u vatrostalnu ili zemljanu posudu.

Na malo ulja propržiti kašiku brašna,dodati sitno seckanu sredinu paradajza naliti sa kuvanim paradajzom i vodom,začinti po ukusu i pustiti da se malo prokuva.
Preliti preko paradajza i peći u rerni na 200*C oko pola sata ili dok vam se sos ne zgusne.
Ja sam između paradajza stavila sečene komade ljute paprike i baš mu je to dalo onaj fini ukus.

Poslužiti sa hlebom ili pire krompirom.
Recept iz magazina “Pošalji Recept” a autor je Jasmina Štraka



Prijatno!!!!

2 коментара:

  1. E baš mi je drago da si otvorila ovdje blog,sada sa užitkom stalno te mogu pratiti..veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Nely moja, ma otvorila bih blog ovde i ranije pre onog na wordpress... trebalo mi je malo hrabrosti, a ustvari je jako lako,samo se treba sesti i čitati.Evo me ovde sa svima Vama.Grlim te.

    ОдговориИзбриши