среда, 24. октобар 2012.

Pileći faširi sa jajima



Idealan recept kada imate višak skuvanih jaja i ne znate šta ćete sa njima.




Sastojci:

8 skuvanih jaja
600 g pilećeg belog mesa ( ja sam koristila teleće)
1 jaje
1/2 kašičice mlevene paprike
3 parčeta bajatog hleba
1 manja glavica sitno seckanog crnog luka
4 čena belog luka
po ukusu začini (biber, vegeta, na vrh noža ljuta mlevena paprika)

Priprema:

Jaja staviti u hladnu vodu pa ih polako okretati kašikom dok ne provre, i kuvati ih samo dva minuta, a onda isključiti, skloniti sa ringle i pokriti šerpicu sa poklopcem i ostaviti da stoje u toj toploj vodi 25 minuta, ovim okretanjem jaja postiže se da žumanca budu na sredini jajeta a stajanjem u vreloj vodi ćete dobiti perfektno kuvana jaja.

Isipati vruću vodu pa ih naliti hladnom vodom i polako ih ljuštiti, pazeći da ih ne oštetite.

Dok se jaja kuvaju vi sameljite pileće belo meso na mašini za mlevenje mesa. ( Ja sam ovde koristila mleveno teleće meso)

Hlebu iseći korice pa ga natopiti u vodi i dobro ga oceditii rastresti ga.

Crni luk iseći što sitnije možete( ja sam koristila ljutiku/aljmu,luk  arpadžik ), i propasirati beli luk.

U jednu veću činiju staviti mleveno meso, isceđen i rastrešen hleb, crni luk, beli luk, jaje, i sve začine koje koristite. Sve to dobro rukom sjediniti da dobijete kompaktnu smesu.

Meso podeliti da imate dovoljno za 8 loptica, svaku lopticu rastanjiti na dlanu pa staviti skuvano jaje,koja ste prethodno malo osušili kuhinjskim papirom, da vam se  meso lakše  zalepi za jaje,  i oblikujte u fine lopte.


Gotove lopte uvaljati prvo u brašno, pa u razmućena jaja i na kraju u prezle.

Pržiti ih u dobro zagrejanom ulju, ali da nije vrelo, da vam ne izgore, dok vam fino ne porumeni sa svih strana.Povremeno ih okretati da vam se isprže isto sa svih strana.

Poslužiti ih tople sa šopskom salatom ili uz pire krompir.

      Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар