петак, 6. септембар 2013.

AVOCADO LETTUCE TOMATO SANDWICH

Ako hoćete malo laganiji ručak,supa i ovaj sendvič sa salatom,avokadom i paradajzom će vam biti sasvim dovoljno.


Sastojci:

1 avocado
1 veći paradajz
2 veća lista zelene salate
4 parčeta istostiranog integralnog hleba
sir,dijon senf,majonez
morska so


Priprema:



Istostirati hleb i jednu stranu  svih 4 parčeta premazati sa malo majoneza ( ja nisam imala majonez,stavila sam tanko isečene parčiće masnijeg kravljeg sira  na donje parče a na gornje sam premazala sa dijon senfom) preko majoneza staviti isečene režnjeve avokada a preko njega opranu i osušenu salatu i završiti sa paradajzom.
Posoliti i po želji pobiberiti.
Poklopiti sa gornjim parčetom hleba i uživati u ovim divnim ukusima.








6 коментара:

  1. Jako lepo! Napravicu u ponedeljak za posao. I ja cu izostaviti majonez, jer ga ne volim bas, malo masniji zuti kravlji sir je mnogo bolji - barem meni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam stavila beli kravlji sir I baš mi je odgovaralo. Unapred ti hvala I želim ti prijatan ručak.Uživaj.

      Избриши
    2. Napravila, ne jednom nego dva puta do sada! Sjajno! Mislim da je sa belim sirom jos bolje, ali dobro ide uz Old Amsterdam... Pozdrav!

      Избриши
    3. Da znaš da mi je drago da ti se dopalo,nisam probala sa Old Amsterdam sirom...moram da pogledam da li ga ima ovde.Od srca ti hvala i prijatno ti bilo.Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Krasna kombinacija,sigurno garantira ukusan obrok.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nelyce moja...mi retko jedemo sendviče, ovaj nam je izuzetno prijao.Pozdravljam te i poljubac za tebe.

      Избриши