понедељак, 2. септембар 2013.

POHOVANE PAPRIKE

Paprike volim na svaki mogući način, ne pohujem ih tako često jer meni je to puno posla ali po nekad, da zadovoljim dušu


Sastojci:
6 velikih roga paprika
200 g gouda sira ( ili bilo kog lako topljivog sira )
6 krugova pileće ili ćureće šunke
2 jaja
50 do 100 g brašna
50 g hlebnih mrvica
50 g panko mrvica
30 g sveže rendanog parmezana
začina po želji: biber, suvi začin, mediteranski mix,so
ulje za prženje


Priprema:

 Paprike oprati i ispeći ih na roštilju i ostaviti ih u neku posudu zatvorene da se potpare i lakše oljušte.

Paprike oljuštiti i očistiti od semenki i ostaviti ih da se dobro ocede. ( ja ih obično ostavim preko noći u frižider u cediljki,koju stavim preko neke dublje zdele, da mi cediljka ne dodiruje dno posude ).

Ulje sipati u veći tiganj i pustiti da se polako zagreva.

Sir iseći na 6 parčadi.

Svaku papriku otvoriti, pa staviti na nju komad sira koji ste uvili sa šunkom ( oprostite nisam slikala, jer baterija je zatajila ) i paprikom obmotati kao kad pravite sarmu, ali po dužini paprike. Tako uradite sa svim ostalim paprikama.

U Jedan plitki tanjir umutiti jaja sa mrvicom soli.
- u drugi plići tanjir staviti brašno.
- u treći plići tanjir staviti obe vrste mrvica ( panko mrvice vam daju vrlo lep hrskav ukus, ako ih nemate,koristite 100 g ili po potrebi,obične mrvice ) dodati sveže narendan parmezan sira i sve začine po vašem ukusu i sve to dobro sjedinite.

Svaku pripremljenu papriku prvo uvaljati u brašno pa u jaja i na kraju u mrvice.Uradite sve paprike tako i staviti ih na tanjir.

U vruće, ne vrelo, ulje stavljati paprike i pržiti ih samo toliko dok vam fino ne porumene sa jedne strane pa ih pažljivo okrenuti i na drugu stranu i nju ispržiti dok fino ne porumeni.

Ispohovane paprike vaditi i stavljati na tanjir na koji ste stavili nekoliko kuhinjskih papira da vam se ocedi višak masnoće.

Poslužiti tople, ali su podjednako dobre i kad su hladne.

Ovo je bio ručak za dvoje, vi odredite koliko vama treba za vašu porodicu.

Prijatno!!!!

12 коментара:

  1. Moj deka je mnogo voleo pohovane paprike, ali one obične, bez fila. A baka ih nikad nije spremala, mrzelo je :-D Da je živ, spremila bih mu ovo sigurno, a probaću i za nas dok ima lepe paprike, mada sam prilično smotana kod pohovanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tajana, sigurna sam da ćeš ti ovo fantastično napraviti.ja verujem u tebe...a deka će biti ponosan na tebe.Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Ovo me podseca na detinjstvo. Subotom ujutro je mama obicno pohovala samo papriku, pa smo je jeli uz domaci mladi sir. Mmmmm...

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je ovo fantastično,oduvek sam ih obožavala.Mama ih je retko pravila.

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj blog mi postaje omiljen...znači,baš volim da kuvam..a i da jedem:)))
    Ozbiljno,previše dobrih recepata na jednom mestu,a fotografisano majstorski.Ovim paprikama ću teško da odolim,naročito jer su mi deca ovih dana na okupu pa imam veliku volju za spremanjem..
    Ps.Neka peciva sa bloga sam već isprobala i nisam se pokajala;) Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sandra, od srca ti hvala na lepim rečima i pohvalama. Trudiću se da opravdam tvoje poverenje i izuzetno mi je drago da ti se blog dopada.Topli pozdrav.

      Избриши
  5. obozavam paprike na sve nacine ovo se mora probati .
    Hvala na receptu

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam nikad radila, samo ih ispečem, ali vjerujem da su super

    ОдговориИзбриши