среда, 4. септембар 2013.

ŠTRUDLA OD LISNATOG TESTA I ŠAMPINJONA

Prvi put je ova štrudla isprobana pre mnogo godina, u našoj kući je svi vole,možda će se dopasti i vama



Sastojci:


     4 kašike maslinovog ulja
     1 struk praziluka
     360 g mšavine raznih pečuraka (bebi portabelo, šampinjona i shiitake
     1/2 kašičice morske soli ili po ukusu
     1/2 kašičice sveže mlevenog bibera ili po ukusu
     2 kašičice svežeg timijana/majčine dušice ili po ukusu
     1 lisnato testo od 250 g,može i veće
     150 g Camembert sir ili neki lako topljivi sir
     po želji crni i beli susam


Priprema:

Lisnato testo rastanjiti ( ja kupujem sveže u pekari na kg i već je rastanjeno) u željenu veličinu. 
Na 1/3 testa u sredini staviti narezani Camembert sira.  




Preko testa staviti ispržene šampinjone ili pečurke po vašem izboru.





 Trećinu testa iseći u trake pa ih prebacivati ovako  preko testa ovako.


 Gotovu štrudlu premazati belancetom i posuti susamom.


Peći je u prethodno zagrejanoj rerni na 170 *C oko 35 minuta ili dok vam lepo ne porumeni.

Nadev od šampinjona :

Oprane šampinjone, portabelo i shittake iseci na sitnije snite. ( ako nemate sve vrste pečuraka, koristite koje imate )

Zagrejati ulje u dublji tiganj pa staviti sitno seckani praziluk ili ako ne volite praziluk staviti običan luk, da se proprži, povremenio mešajuci oko 3 do 4 minute, dodati sve tri vrste pečuraka i pržiti ih sve dotle dok vam tečnost koju su ispustile prilokom prženja, ne ispari, a one počnu polako da rumene.  

Dodati timijan/ majčinu dušicu, soli i sveže mleveni biber, dobro promešati i ostaviti da se prohlade.






10 коментара:

  1. Zoko, krasan ti je ovaj receptic, bas za neko svecano predjelo... radujem se sto cemo naredna dva meseca isprobavati delicije iz tvoje kuhinje.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga mignonne,sasvim slučajno sam videla da je moj blog na FBI rukavicama i za mene je to velika čast i poverenje, nadam se da vas neću razočarati.Od srca ti hvala a ova štrudla je veoma često na našem stolu jer mi je obožavamo.Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Oh, I can't watch this... It's so yummy, Zokie, that I became blind. Well done, friend, you did a great job! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda veoma primamljivo; volim sve vrste gljiva i jela sa njima!

    ОдговориИзбриши
  4. Zorice, bas se vidi da imate iskustva i da sa uzivanjem pravite sve ove delicije. Pratila sam vas jos na Coolinarici i drago mi je da i ovde imam prilike to da radim!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala sashkonela...volim da provedem vreme u kuhinji i volim da udovoljavam mojim ukućanima,familiji i prijateljima. Topli pozdrav.

      Избриши
  5. Zorice hvala na divnoj ideji,pravit ću za vikend ovu štrudlu,znam da će biti savršena kao i sve što sam od tebe probala..
    veliki ti pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nelyce moja, hvala tebi i unapred se radujem jer znam koliko ćete uživati u njoj.Zadovoljstvo će biti moje.Topli pozdrav mila moja.

      Избриши