недеља, 1. септембар 2013.

NAMAZ OD SUŠENOG PARADAJZA;BOSILJKA I SIRA.................

Svi volimo sušeni paradajz, zašto ne napraviti nešto s njim.... 
Sastojci:

     250 g krem sir sa manjim procentom masnoće
     150 g sušenog paradajza
     2 kašike sitno iseckanog bosiljka
     prstohvat soli
      prepečen hleb, krakeri

Priprema:

Sušeni paradajz iseckati što sitnije možete.
Bosiljak oprati osušiti kuhinjskim papirom te i njega iseckajte što sitnije možete.

U zdelu staviti krem sir ( ako imate onaj sitni kremasti domaći sir možete napraviti i sa njim, samo obazrivo posoliti,ili uopšte ne soliti, jer sir je slan ),izraditi sa spatulom sir da dobijete kremastu smesu,dodati sitno iseckan paradajz,bosiljak,so i sve to sjediniti.

Ovako napravljen sir možete poslužiti kao namaz za hleb ili oblikovati u kuglu ili više manjih kuglica,ohladiti i uvaljati ih u seckane bademe ili seckan peršun staviti na tanjir i okolo staviti neke fine krakere i poslužiti kao predjelo.

Prijatno!!!!

4 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala Jasna...moj muž obožava te sastojke, i on ih redovno jede za doručak..a meni se ovaj namaz izuzrtno dopao...uživala sam ja u njemu.

      Избриши
  2. Finoooo, odlično izgleda. Paradajz i sir mogu uvek:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Nale, ja ne jedem baš uvek paradajz i sir, ali sušeni paradajz u namazu mi je baš prijao.Topli pozdrav.

      Избриши