уторак, 10. септембар 2013.

Kroketi od krompira ( potato nuggets)

Ja obožavam pileće krokete ( nuggets ), danas sam prvi put isprobala krokete ( nuggets ) od krompira i zaista su mi se dopali...ja sam ih umakala u BBQ sos ( med i beli luk )



Sastojci: 6 velikih krompira, 3 do 4 jajeta, 150 g brašna, 100 do 150 g panko mrvice, začini po ukusu
so, ulje za prženje

Priprema:  Krompir oljuštiti i iseći u oblik koji vi volite.( kocke, režnjevi )
Napuniti šerpu sa vodom, dodati isečen krompir i kašičicu soli i skuvati krompir. ( pazite da ga ne prekuvate, raspadaće vam se , bolje da je manje skuvan, na kraju ćete ga ipak još malo ispržiti )
Ocediti od vode.
U dublji tanjir umutiti jaja, dodati malo soli.
U plići tanjir staviti brašno i pomešati začine po ukusu a u drugi plići tanjir staviti panko mrvice. ( ako nemate panko, koristite one koje imate )

Oceđen krompir uvaljati prvo u brašno, onda u jaje i na kraju u mrvice. Pripremite celu količinu krompira na taj način.


Zagrejati ulje na osrednjoj temperaturi ( možda bi moglo da se peče i u rerni, ali ja nisam probala ) i pržiti krompir dok vam ne dobije lepu zlaćanu bojicu, okrećući na sve strane da podjednako porumene sa svih strana.


Poslužiti sa kečapom ili nekim sosom po vašem ukusu. ( paradajz sosom )


Prijatno!!!!!!

2 коментара:

  1. Zoko, mnogo su fino ispali, bas su slatki u tom obliku. Obicno ih pravim kad mi preostane pire krompir, pa onda rastanjim testo i casom vadim kolutice, posle ih isto uvaljam u mrvice i isprzim, pa budu kao neke slane pogacice.:) Ali jako mi se svidjaju i na ovaj nacin i napravicu ih sledeci put upravo ovako.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Lana, hvala ti puno...pravim ih i ja od pire krompira, ovako ih prvi put pravim i baš su mi interesantni. Deca ih obožavaju na ovaj način a volim ih i ja..sa salatom su nam bili za ručak. Od srca ti hvala i topli pozdrav.

      Избриши