петак, 13. септембар 2013.

GRILOVANI SENDVIČI SA AJVAROM

Nešto jako fino i ukusno, i brzo za doručak ili večeru. 



Priprema:

     2 parčeta hleba, po vašem izboru ( ja sam koristila baget, jer drugog hleba nisam imala)
     3 kašike ajvara ( ja sam koristila pesto od ljutih jalapeno papričica
     1 parče mozzarella sira
     3-4 lista svežeg bosiljka
     po potrebi putera


Priprema:

 Iseći komade hleba na šnite, 1cm debljine.

Svako parče hleba premazati tanko sa puterom i sa jedne i sa druge strane, ili ako hoćete premažite samo stranu koja vam ide na tiganj/gril. 

Staviti po 3 kašike ajvara, preko ajvara staviti šnitu mozzarella sira i na sir staviti 3-4 lista svežeg, opranog i osušenog, kuhinjskim papirom, bosiljak. 

Tako napravljene sendviče stavite na tiganj/gril, koji ste prethodno zagrejali i peći oko 2 minuta, ili manje, po vašem, ukusu, na svakoj strani. 

Ja sam koristila baget hleb, jer volim male zalogajčiće i umesto ajvara koristila sam pesto od ljutih jalapeno (halapinjo) paprika.

Ovo možete poslužiti za doručak, večeru ili kao tople zalogajčeće kad vam dodju prijatelji , uz pivo.

Poslužiti tople.

Prijatno!!!!

4 коментара: