четвртак, 1. новембар 2012.

Jagode 2

Počeću polako da vam ostavljam recepte za sitne kolače, slave su počele a uskoro će i Nova Godina i Božić,možda će neki od njih da Vam se dopadnu.



Sastojci:

250 g mlevenih oljuštenih badema
125 g prah šećera
sok od pola limuna
kapi ekstrata jagode

Priprema:

Sve ove sastojke izmešati i oblikovati jagodice.

Gotove jagodice uvaljati u krupniji kristal šećer i ostaviti ih preko noći da se osuše.

Osušene jagode proveriti da li vam nisu izgubile malo oblik na strani na kojoj su ležale, ako jesu, oblikovati ih ponovo, tj samo ih doterati prstima na toj strani.

Staviti ih u kutiju i zatvoriti i čuvati na hladnom i suvom mestu.

Jagodice možete ukrasiti sa peteljkama napravljene od žele bonbona ili marcipana.

Od ove smese trebate dobiti oko 30 do 35 jagodica, u zavisnosti koliko velike ih pravite i ovo vam je posna verzija jagodica.



Tokom vremena ću ostaviti recepte za sve ove kolače koji su na ovim tacnama.

Na mom blogu ćete naći jos jedan recept za jagodice pa izaberite onaj koji vam se više dopada.

Prijatno!!!!

4 коментара:

  1. Baš su slatke ove jagodice!
    A tek ove tacne ajmeeee :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno.Ja nisam ljubitelj slatkiša ali volim da ih napravim i da drugi uživaju u njima.

    ОдговориИзбриши
  3. e odlicno! ovaj recept mi se svidja.. volim prckati sa bademom.. nedavno sam radila i marcipan i svima se veoma svidio.. ovo cu isprobati sigurno, bas efektno izgledaju! =)

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala Jovanka, znala sam da ćeti se ove jagodice dopasti.Hvala unapred a za marcipan se i ja pripremam da ga napravim. Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши