среда, 14. новембар 2012.

Ludo testo

Ovo je stari recept moje mame i ja ne pamtim kada sam i da li sam ga uopšte ikad pravila, znam da je moja mama ovo često pravila mojoj deci i meni za doručak.Danas sam se vratila u detinjstvo i neke lepe uspomene…mame više nema među živima ali ljubav ostaje zauvek u srcu.



                  

Sastojci:

500 ml toplog mleka
30 g svežeg kvasca ili 15 g suvog kvasca
1 kašičica šećera
1 kašika brašna
400 ml jogurta
2 žumanca
100 ml ulja
1 kašičica soli
1kg i 300 g brašna

Priprema:

U pola količine toplog mleka rastopiti kvasac,dodati šećer i malo brašna i ostaviti da kvasac nadođe.

U posudu za mešenje, prosejati brašno, dodati ulje,ostatak mleka, dva umućena sa viljučkom, žumanca,jogurt i nadošli kvasac i sve dobro umesiti dok ne dobijete po malo lepljivo i glatko testo.

Testo oblikovati u loptu,premazati sa svih strana uljem ,takođe premazati najlon kesu i staviti testo u frižider,najmanje 4 sata a najbolje preko noći.



Ujutru uzimati testo koliko vam je potrebno,razvaljati na blago pobrašnjenoj radnoj površini i praviti šta vam je srcu drago: pogačice, langošice,mekike,kifle,pogaču.

Ja sam pravila,nama za doručak langošice sa sirom i belancima koja su mi ostala od testa.



Prijatno!!!!



Jedva sam čekala da je zagrizem

2 коментара:

  1. Hvala što ste me podsetili na ludo testo. Baka ga je pravila često i mnogo sam ga volela. Ne pamtim kada sam ga poslednji put jela. Longošice izgledaju predivno.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala i tebi Zoko...kod mene je mama bila ta koja je ovo testo često pravila. Biće mi zadovoljstvo da ga i ti isprobaš.Topli ti pozdrav šaljem.

    ОдговориИзбриши