петак, 2. новембар 2012.

Pita sa mesom i podvarkom

Mnogo više volim slane pite i kiflice od slatkiša, evo još jedne divne ali nesvakidašnje pite


Sastojci:
 
1 pakovanje kora za pitu
300 g junećeg ili po izboru, mlevenog mesa
6 kašika već spremljenog podvarka
2 glavice crnog luka
5 jaja
180 ml kisele pavlake
2 kašike prezli
po ukusu biber,so
ulje,voda

Priprema:

Ako nemate spremljen podvarak, prvo napravite podvarak po vašem ukusu ( napravite više pa ostavite kasnije ću vam napisati još jedan recept sa podvarkom ).

U dublji tiganj sipati nekoliko kašika ulja, dodati sitno seckani crni luk i propržiti dok ne postane staklast, dodati mleveno meso po vašem izboru ( ja sam koristila teleće ) i ispržiti ga dok tečnost ne uvri.Pobiberiti ( ja sam dodala ovde malo ljute mlevene paprike i kašičicu vegete ) dodati 6 kašika spremljenog podvarka i sve dobro sjediniti.



Ostaviti na stranu da se ohladi. U ohlađenu smesu dodati 3 umućena jaja i dve kašike prezle i sve to dobro sjediniti.



U podmazan pleh staviti tri kore,svaku koru poprskati sa malo ulja i vode a onda ravnomerno filovati sa nadevom od mesa.



Preko staviti dve kore i svaku premazati sa umućena 2 jaja i pavlakom,preko opet staviti dve kore,poprskati i filovati nadevom.

Završiti sa tri kore,svaku poprskati sa vodom i uljem.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180*C oko 45 minuta ili dok vam blago ne porumeni.



Ja sam moju pitu motala u rolate,dve kore dole, svaku sam isprskala sa vodom i uljem i premazala sa smesom od pavlake i jaja,stavila sam dve kore, svaku sam poprskala sa vodom i uljem i na gornju koru sam stavila pola smese od nadeva i preko nadeva sam opet stavila dve kore,poprskala sa vodom i uljem i svaku premazala sa smesom od pavlake i jaja.Umotati u rolat i staviti na pleh postavljen papirom za pečenje.Kuhinjskom četkicom premazati rolate sa smesom od vode i ulja i peći.



U mom pakovanju ima 12 kora.



Prohladiti i seći na komade.





Prijatno!!!!

2 коментара: