петак, 9. новембар 2012.

Mirisno teleće pečenje


Veoma ukusno i dekorativno teleće pečenje,idealno za nedeljni ručak ili ručak, sa vašim dragim gostima.


 Sastojci:


1.2 kg telećeg* buta
600 g sitnog crvenog luka
1 veza vlašca
2-3 grančice majčine dušice
1 velika grančica ruzmarina ( ili 1 ravna kašika suvog)
2 grančice estragona ( ili 1 kašičica suvog)
150 do 200 ml belog vina
1 čen belog luka
40 gputera biber i so

Sastojci za sos:

2-3 kašike ulja
100 g
badema
1 čen belog luka
4 kašike krem sira
1 kutlača soka od pečenja

Priprema:


Svo aromatično bilje oprati.
Vlašac sitno iseckajte sa iglicama ruzmarina,estragonom i majčinom dušicom,pomešati ih sa omekšalim puterom, solju i biberom.


Raseći meso sa svih strana da dobijete jednu veliku šnitu. ( Ja sam kupila parče mesa sa kostima, mesar ju je isekao za mene onako kako sam htela)

Izlupajte ga,premažite pripremljenim puterom i dobro ga uvezati ( Za uvezivanje je moj muž odgovoran, ja ne znam tako lepo da uvežem meso kao on i ne trudim se da naučim, jer tu je on da pomogne).



Staviti sa strane, po vašoj želji grančice ruzmarina.

Meso staviti u vatrostalnu ili zemljanu posudu i peći oko 20 minuta na 220*C,prelijte vinom,dodajte očišćen sitni ljubičasti luk, pa smanjite temperaturu na 180*C i pecite još sat vremena

Sos za pečenje:

Propržiti bademe na 2-3 kašike ulja u manjem tiganju, pa ih izblendirajte s krem-sirom,oljuštenim belim lukom,solju, biberom i kutlačom sokova u kojima se peklo meso.

Poslužiti pečenje isečeno na šnite i uz sos od badema sa strane.

* ako nemate teletinu koristite svinjetinu

Prijatno!!!! 

Ovaj recept koristim za igricu " ajme,koliko nas je" a domaćica za ovaj mesec je Mikica sa bloga Mimi's Kingdom

Нема коментара:

Постави коментар