понедељак, 19. новембар 2012.

Vanila torta sa čokoladnim krem bananicama

                                                 Za sve ljubitelje torti



 Za patišpanj:
 
6 jaja
6 kašika šećera
12 kašika mlevenih lešnika
2 kašike brašna
1 kašika kakaoa
1 kesica praška za pecivo

    Za fil:

800 ml mleka
200 ml slatke pavlake
2 kesice od po 40 g pudinga od vanile
10 kašika šećera
4 kesice vanilinog šećera
12 čokoladnih krem bananica
200 g putera

    Za ukrašavanje:

300 ml neutralne tečne pavlake
      jagode

Priprema:

Odvojiti belanca od žumanaca i umutiti belanca sa postepenim dodavanjem šećera,dok se sećer ne otopi.

U posudu izmešati brašno, mlevene lešnike ( koje ste prethodno malo propekli u rerni, oljuštili ih i samleli ),prosejani kakao,prašak za pecivo i pomoću spatule sve to lagano umešatu u umućena belanca.
Veći pleh, u kome ćete peći, postaviti papirom za pečenje i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180*C oko 20 minuta. Prevrnuti pečenu koru na čistu kuhinjsku krpu, nežno odlepiti papir za pečenje i ostaviti da se kora ohladi.

Ohlađenu koru preseći na 3 dela.

U veću šerpu sipati 650ml mleka,dodati šećer i vanilin šećer ( ja koristim vanilla paste ) i pustiti da provri. U posudu sa žumancima dodamo ostatak hladnog mleka   pudinge, sve to umutiti ( ja sam koristila jedan od vanile i jedan sa ukusom slatke pavlake ) sipati polako u provrelo mleko i stalno mešajući sa žicom za mućenje skuvati puding dok se ne zgusne. Ostaviti da se ohladi.

Posebno umutiti slatku pavlaku u šlag i posebno umutiti puter dok ne postane penast.

U ohlađeni fil dodamo umućen puter i šlag i sve sjedinimo u glatku kremu, muteći sa mikserom.

Ohlađenu koru presečemo na tri jednake lente ( ja sam moje kore pekla  posebno,tako što sam smesu od jaja i lešnika podelila na tri jednaka dela, u plehu 20cm X 40cm i torta mi je bila malo niža  i svaku koru sam premazala sa mešavinom džema od kajsija i likera od pomorandže, koje sam prvo zagrejala ).Prvu koru staviti na tacnu,premazati sa četvrtinom smese i naređati 6 bananica ( ja sam imala turske napolitanke punjene sa lešnikom i prelivene čokoladom, njih sam sitnije nasekla sa oštrim nožem i umesto bananica posula sam sa tim napolitankama i stavila sam pola fila, umesto četvrtine ) bananice premazati sa sa malo fila pa staviti drugu koru preko, i ponoviti prethodni postupak kao sa prvom korom.Završiti sa trečom korom.

Umutiti neutralnu pavlaku i premazati tortu sa svih strana.Ukrasiti sa jagodama.

U originalnom receptu je torta bila premazana sa filom od torte i odozgore  prelivena sa 100 g čokolade za kuvanje koju ste otopili sa 1 kašikom margarina.

Dodatno ukrašavanje je bilo 2 kesice šlag kreme od vanile, umućene sa 200 ml mleka.

Presek nema jer sam je nosila za slavlje kluba Oplenac, koji je proslavljao svoj srebrni jubilej,25 godina postojanja.

Tortu dobro ohladiti i poslužiti, najbolje je napraviti dan ranije.

Originalni autor ove torte je Viktoria Taleska.

Prijatno!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар