четвртак, 1. новембар 2012.

Vanil krem-štrudla

                            Fantastičan spoj kreme i kora za pitu

Recept šaljem našoj ovomesečnoj domaćici Mateji sa bloga M's Bakery kao ulaznicu za blogersku igricu,koju je pokrenula monsoon " Ajme, koliko nas je " koja nam je zadala temu,jogurt.


Sastojci:

500 g kora za pitu

Sastojci za premazivanje kora:

3 velika jaja
50 g šećera
200 ml ulja
200 ml jogurta
100 g griza
1 kesica vanilinog šećera
16 g praška za pecivo

Sastojci za kremu od pudinga:

3 kesice pudinga od vanile
150 g šećera
1 l mleka
1 kašika vanilla paste ili 1 kesica vanilinog šećera

Priprema:

Sipati u šerpu 800 ml mleka, dodati šećer i vanilu i špustiti da provri. U ostalih 200 ml mleka rastvoriti puding od vanile i usuti u provrelo mleko. Kuvati,stalno mešajući pri tom pazeći da vam ne zagori ili da se ne ugrudva.
Skuvani puding ostaviti sa strane da se prohladi, povremeno promešajte da vam se ne stvori korica na površini pudinga.

U veću činiju za mućenje umutiti belanca sa šećerom i vanilom i dodati žumanca,mikser pustite da radi a vi dodajte polako ulje i kad je ono sjedinjeno sa jajima, dodati jogurt i na kraju dodati griz pomešan sa praškom za pecivo.

Prebrojte koliko imate kora, za scvaki rolat vam je potrebno 4 kore.
Stavite jednu koru na radnu površinu,sa 4-5 kašika fila premazati celu koru,preko nje staviti drugu koru i ponoviti postipak, preko opet staviti još jednu koru te i nju premazati sa filom od griza i preko staviti četvrtu koru.
Na četvrtu koru staviti trećinu kreme od pudinga ( ja sam imala 12 kora u pakovanju i dobila sam 3 rolata ) podviti spoljne stranice da fil ne iscuri i uviti u obliku štrudle.
Pleh na kome ćete peći,postavite papirom za pečenje te staviti zavijenu štrudlicu.




Tako isto uraditi i sa ostatkom kora i fila, pazeći da imate dovoljno premaza za sve kore.

Premazati štrudlice sa ostatkom fila, ako vam nije ostalo fila premažite ih sa malo ulja i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180*C oko 15 – 20 minuta ili dok vam fino ne porumeni.

Pečenu štrudlu ostaviti da se ohladi,oseći na parčiće,posuti prah šećerom i poslužiti.



Meni je ova štrudla lepša od krem pite



Originalni recept je odavde

Prijatno i uživajte!!!!

8 коментара:

  1. Bezbroj puta pravljena, svi smo oduševljeni sa njom, postala nam je omiljena poslastica!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Suzyce, u pravu si,zaista dobra štrudla.

    ОдговориИзбриши
  3. Konačno naiđoh na ovaj recept za pitu/štrudlu koju sam odavno negde jela a nikad uzela recept.Obradovala sam se kao nikad.Hvala,nadam se da će mi ispasti ovako ukusno kako izgleda na slikama.Pozdrav!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sandra...sa ovom vanil štrudlom nećeš se pokajati...fantastičnog je ukusa...krem pita u kori.Izuzetno se radujem i drago mi je da je to što si nekad jela. Topli pozdrav.

      Избриши
  4. da li se nesto slicno moze praviti i sa lisnatim tijestom ?? Hvala :)

    ОдговориИзбриши
  5. Pita je odlicna! Ja sam na pudingu dodala i borovnice koje su mi ostale iz soka i bilo je predivno.Hvala na receptu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je izuzetno drago da sam mogla da podelim ovaj recept sa vama i da ti se dopalo. Od srca ti hvala i uživajte u njoj.

      Избриши