четвртак, 25. октобар 2012.

Godišnji odmor






Puerto Plata

Ove godine godišnji odmor smo proveli po četvrti put u Dominikanskoj Republici,prvi put u Puerto Plati 

Fantastičan odmor i svakom bi smo preporučili ovaj resort..RIU Bachata



Moj dragi suprug šeta pored vode ujutru rano, to mu je veoma prijalo.



Prvi put vidim ovoliko banana na drvetu i da sam mogla da ih dopipnem. Ubrzo su ih ubrali.Bilo ih je dosta u našem rizortu.



Ko bi mogao da odoli ovako lepoj vodi i fantastičnom vremenu. Temperature su se kretala od 26*C do 30*C



Kad nam je dosta sunčanja i ležanja idemo pravo u vodu a voda je božanstveno topla.



Treba se popeti do ovog tornja a kad se popneš pogled fantastičan.



Ovo samo treba doživeti.



i kod njih je bila sušna godina, jako malo kiše je palo.Navodnjavaju svakodnevno, ali trava je sva požutela.Volim ovo mesto, svuda okolo su planine a u dolini okean.



Ujutru rano nema puno šetača, mada smo mi bili u sezoni kad nema puno posetilaca,krajem septembra i početkom oktobra ima jako malo posetilaca, što mi nekako najviše i odgovara.



Polako se budimo, ovo je u 6 ujutru, kada se sve pere i sprema za danas,jedan od tri bara u našem hotelu.



Raj za oči



Ovako su postavljeni stolovi u sali, svako ima svog konobara koji te poslužuje celo veče, a hranom se služiš sam i koliko puta hoćeš. Idealno za one koji vole da jedu i koji mogu da izdrže.



Ništa od ovog nisam probala



Ko voli neka izvoli, ja sam jela voće da nisam znala šta mi je dosta, marakuju,ananas,lubenicu,papaju, dinje,banane…jabuku, krušku a ni grožđe ni videla nisam, i prvo što sam pojela kad sam stigla kući je bila jabuka.



Hrana je bila božanstvena,piletina, prasetina, ribe, sve vrste morske hrane,jagnjetina,svinjetina, govedina….sve vrste povrća i paste…..ma nema šanse da svako ne nađe ono što voli.
Naših 14 dana je brzo prošlo, upoznali mnoge divne ljude koji rade u ovom rizortu i koji će učiniti sve što je u njihovoj moći da vama bude šprijatno i lepo….

Do nekog sledećeg odmora….

Нема коментара:

Постави коментар