недеља, 28. октобар 2012.

Pečene semenke od bundeve



Sećam se mojih mladalačkih dana, dok smo šetali korzoom ili išli u bioskop,semenke su bile sastavni deo naših izlazaka. ( o đubretu koje smo pravili sa njima ne smem ni da pričam )

Ovih dana nam je u poseti mlađa pastorka iz Londona i ona je veoma kreativna. Zamolila sam je da nam napravi jednog  Jack-o'-lantern za Halloween,ili ti naše maškare, kad se deca oblače u razne kostime i dolaze ispred vrata i viču "trick or treat" što znači,prevari me ili mi daj nešto.( ovde se specijalno prave poslastice, male čokoladice, ili male kesice chipsa,lizalice,bonbone )
Ah koliko su moja deca uživala u toj igri,sad su veliki i naravno, to više ne rade.
Mi nismo kod kuće te večeri,jer naši prijatelji slave Sv.Luku i zaista mi nedosataje taj užitak.


Posle izrezbarene bundeve ostale su nam semenke, koje je šteta baciti.Nisu iste kao naše,ali su ukusne i zdrave.


Sastojci:

semenke
1 kašika maslinovog ulja
beli luk u prahu
mlevena ljuta paprika
sveže mlevenog bibera
chili prah
morska so

Priprema:

Semenke očistiti,oprati i osušiti.
U posudicu staviti semenke,ulje i sve začine po ukusu kako vi volite i sve dobro izmešajte da se sjedini sa semenkama.
Pleh postaviti papirom za pečenje i isipati začinjene semenke i raširiti ih da budu u što tanjem sloju.
Peći ih u prethodno zagrejanoj rerni na 150*C oko 10 do 15 minuta,promešati sa varjačom i peći ih još dvadesetak minuta, u zavisnosti od vaše rerne ili dok vam fino ne porumene.
Ohladiti ih i poslužiti.
Moje su malo začinjene ko ne voli tako može ih samo oprati,osušiti ali ne potpuno, posoliti sa krupnijom solju i peći.
Kako god da ih napravite ukusne su.

Prijatno!!!!



2 коментара: